پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رودان

حوزه/ با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و مسئولین استانی و شهرستانی، حجت الاسلام محمد عباسی اشد به عنوان امام جمعه جدید بخش رودخانه شهرستان رودان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، پیش از ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان  و مسئولین  شهرستان رودان، در مسجد امام علی(ع) زیارت علی شهر رودخانه، از زحمات چهار ساله  حجت الاسلام شریفی، امام جمعه سابق این بخش تقدیر و حجت الاسلام عباسی اشد به عنوان امام جمعه جدید معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، در این مراسم ضمن درود به روان پاک شهدا خصوصا شهدای این شهرستان، اظهارداشت: سردار شهید حاجبی نه تنها فخر مردم شهرستان رودان، بلکه فخر استان و کشور است.

وی با بیان نماز جمعه کنگره هفتگی و محل تجمع مؤمین و بندگان خالص خداوند و دلدادگان به عبودیت و بندگی خداست، افزود: امامان جمعه نقش موثری در وحدت و همدلی جامعه دارند و مردم خون گرم مجاهد ولایت مدار شهید پرور بخش رودخانه لیاقت برگزاری این امر مهم را در این بخش دارند.

وی افزود: از زحمات حجت الاسلام شریفی که هم اکنون امامت جمعه شهرستان حاجی آباد را عهده دار شده است، تشکر می کنم و ان شاءالله مردم و مسئولین همت و همکاری  لازم را با امام جمعه جدید داشته باشند.

عبادی زاده اظهار کرد: نمازجمعه یکی از مظاهر اقتدار جامعه است مردم و مسئولین با حضور در این مراسم کمک کنند تراز جایگاه بخش رودخانه بالاتر رود و با احداث زیرساخت های مناسب، کمکی به ارتقاء  این منطقه ش داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به شروع گام دوم انقلاب، افزود: در چشم انداز رهبر معظم انقلاب دولت آینده باید از جوانان انقلابی و مکتبی باشد؛ پس مأموریت ونقش جوانان در این بیانیه بیشتر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha