پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ دیدار وزیر آموزش و پرورش با مراجع و علما

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی، نسبت به رخنه نفوذی ها در آموزش و پرورش و مدارس هشدار دادند و گفتند: نفوذی ها در هر کجا باشند اصل برنامه ها و طرح ها را دچار مشکل می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  حضرت آیت الله مکارم شیرازی امروز در دیدار وزیر آموزش و پرورش و هیات همراه، پس از گزارش ارائه شده از سوی وزیر، آن را امید بخش خواند و بر لزوم اجرای کامل و دقیق آن تاکید کردند.

معظم له در ادامه آموزش و پرورش را از مهم ترین مراکز مؤثر در تعلیم و تربیت شمرده و خاطرنشان کردند: برنامه های دینی و فرهنگی را باید به گونه ای اجرا کنید که دانش آموزان با رغبت و اشتیاق کامل پذیرای آن باشند و در این زمینه نیز مشوق هایی را برای آنان در نظر بگیرید.

ایشان دانش آموزان را مهم ترین سرمایه آینده کشور دانسته وبیان داشتند: این سرمایه ها امانتی در دست شما هستند و از همین امروز باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که طرح ها و برنامه ها به لحاظ کمی و کیفی دانش آموزان را به عناصری مفید و ارزشمند برای آینده کشور تبدیل کند.

ایشان افزودند: بدانید تعلیمات قرآنی و دینی ضامن سعادت دنیا و آخرت انسان ها هستند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه ویژه وزارت آموزش و پرورش به مناطق محروم شد و گفتند: مناطق محروم را در اولویت کارها و فعالیت های خود قرار دهید.

معظم له نسبت به رخنه نفوذی ها در آموزش و پرورش و مدارس هشدار دادند و افزودند: نفوذی ها در هر کجا باشند اصل برنامه ها و طرح ها را دچار مشکل می کنند.

ایشان افزودند: زمان ما زمان بسیار حساسی است که افراد نفوذی می توانند یک مجموعه را دچار مشکل کنند؛ بنابراین در این خصوص حداکثر هوشیاری را به خرج دهید تا خدایی ناکرده دچار خسران نشویم.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پایان ضمن دعا برای موفقیت متصدیان آموزش و پرورش در تربیت نسلی اعتقادی و ایمانی، خطاب به وزیر گفتند: توکل تان به خدا باشد و یقین بدانید خدای متعال نیز یاری گر شما خواهد بود.

4/7/98

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
    0 0
    حضرت ایت الله ،یه سئوال: اگه اصل طرحها ،چیزی تومایه ی ۲۰۳۰ وپالرمو باشند نقش نفوذیها چیست؟؟؟؟ دراین شرایط چه کار باید کرد؟؟؟
  • اکبرنصرتی ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
    0 0
    نفوذی های مرجع ساز خطرناکترین نفوذی ها هستند که با دین وانقلاب بازی می کنند والا چه دلیلی دارد موضوع اصلی که درگیری جبهه حق وباطل در منطقه را تبدیل به تخاصم در درون جبهه حق کنند و گرد یاس بر چهره مقاومت بپاشند ؟¡¡!!!!!!!!!!؛
  • حسین زاده ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
    0 0
    حتی اگه ... آقایون باشن
  • جماران ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
    0 0
    خصوصا نفوذی هایی که در ... نفوذ کرده اند
  • انصارالمهدی ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
    0 0
    خدا مرجع ما حضرت آيت الله مكارم رو حفظ كنه
  • امید فردا ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
    0 0
    ولی این لیبرال‌های مارموز کارخودشون رومیکنن واتفاقا از مدارس که هیچ از مهدکودکها شروع کردن رقص وآواز ووووو
  • حسین ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
    0 0
    حفظه الله