چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
هفته دفاع مقدس

حوزه/ حجت الاسلام الله وردی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: شهدا چراغ راه ما هستند و بر ما لازم است تا با بهره گیری از راه شهدا، الگوی مناسبی از ایشان برداریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمان، به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم گرامیداشت این هفته و تجدید بیعت با شهدا در محل حرم مطهر شهدای گمنام شهر شهداد برگزار شد.

در این مراسم معنوی که به همت مدرسه علمیه علی ابن ابی طالب (ع) و حوزه مقاومت امام رضا (ع) برگزار گردید، حجت الاسلام احمد الله وردی امام جمعه شهداد در جمع طلاب و اساتید حوزوی به سخنرانی پرداخت.

مسئول مدرسه علی ابن ابی طالب (ع) با اشاره به جایگاه شهدا در مسیر رشد و کمال ایران اسلامی گفت: شهدا چراغ راه ما هستند و بر ما لازم است تا با بهره گیری از راه شهدا با الگوی مناسبی از ایشان برداریم.

امام جمعه شهداد ادامه داد: به منظور الگو برداری صحیح و بجا از شهدا، مطالعه زندگی نامه شهدا و بررسی عملکرد ایشان در مواجهه با باطل یک ضرورت به شمار می رود.

حجت الاسلام الله وردی با بیان اینکه شهدا در مسیر حق هیچ تزلزل و تعللی در خود راه ندادند،گفت: ما نیز باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مسیر حق و مقابله با باطل ثابت قدم و استوار بمانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha