پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هدف بوکسور محجبه ، شرکت در مسابقات المپیک توکیو  

حوزه/ بوکسور زن محجبه که به تازگی از سوی فدراسیون بین المللی بوکس اجازه شرکت در مسابقات را به دست آورده است، می گوید که رویای شرکت در المپیک توکیو را در سر می پروراند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از tribune، زینا ناصر، بوکسور محجبه اهل برلین، پس از به دست آوردن حق داشتن حجاب در رینگ مسابقه، به آرزوی خود برای شرکت در بازی های المپیک توکیو یک قدم بزرگ نزدیک تر می شود.

 ناصر در وقفه میان دو مسابقه در جواب خبرنگاران گفت: به نظر می رسد که من باید دو بار خودم را ثابت کنم. اول اینکه باید خودم را به عنوان یک زن بوکسور ثابت کنم و دوم زنی که حجاب به سر می کند و در عین حال این امر مرا قوی تر نیز ساخته است.

این ورزشکار 21 ساله که با تماشای فیلم های آنلاین به عنوان نوجوان، بوکس زنانه را پیدا کرده و یک قهرمان سبک وزن آماتور آلمانی است، قصد دارد در مسابقات المپیک در این رشته شرکت کند. وی پس از اینکه در ماه فوریه  سال گذشته انجمن بین المللی بوکس (ایبا) با تغییر قوانین به وی اجازه شرکت در رقابت های بوکس با روسری داد،  امیدش برای شرکت در رقابت های المپیک بیشتر شده است.

این  زن جوان می گوید: شرکت در المپیک توکیو و مسابقات پاریس در سال 2024 رویا و اهداف بلندمدت من هستند.

وی افزود: فقط عملکرد ورزشی باید حساب شود و نباید از ظاهر بیرونی قضاوت شود.

فهرست دستاوردهای وی در حال حاضر شامل شش عنوان برلین در رده بندی وزن و عنوان قهرمانی آلمان در سال 2018 است. در 24 مبارزه رسمی ، ناصر که وزن او 57 کیلو است ، 18 پیروزی از جمله یکی را به ثبت رسانده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha