شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نظیری

حوزه/ مسئول کمیته فرهنگی ستاد خدمتگزاران اربعین حسینی همدان گفت: برنامه‌ریزی شده که در ایستگاه‌های ورودی استان طلبه‌ای با کاروان‌ها مراه شود و حدود 40 کیلومتر در اختیار آن کاروان باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، مسئول کمیته فرهنگی ستاد خدمتگزاران اربعین حسینی استان همدان، در جمع خادمین ایستگاه‌های صلواتی اظهار کرد: انتخاب شعار « با اربعین تا ظهور» در ستاد قابل تحسین است چراکه اربعین سهم عظیم ظهور را ایفا می‌کند.

 وی با بیان اینکه اهل بیت امام حسین علیه‌السلام و حضرت زینب سلام‌الله علیها مأموریتی را از عاشورا تا اربعین به نحو احسنت انجام دادند، ادامه داد: ایشان پیام عاشورا را در هر منزل حتی قصر یزید فریاد زدند.

حجت‌الاسلام نظیری با اشاره به اینکه باید به‌گونه‌ای عمل شود که هر زائر هنگام خروج از استان 75 پیام نورانی از عاشورا دریافت کند، عنوان کرد: همه تلاش ستاد این است که پیام قیام امام حسین علیه‌السلام را به جهان برساند از عاشورا تا اربعین مأموریتی را آغاز کردند و به نحو احسنت مأمریت خود را انجام دادند و پیام را در هر منزل و حتی قصر یزید خواهد شد.

وی از استقرار طلبه در ایستگاه‌های صلواتی خبر داد و خاطرنشان کرد: تقاضا داریم که مسئولین ایستگاه‌های صلواتی افرادی به عنوان رابط فرهنگی به ما معرفی کنند و بخشی از ایستگاه خود را به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص دهند.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده که در ایستگاه‌های ورودی استان طلبه‌ای با کاروان‌ها مراه شود و حدود 40 کیلومتر در اختیار آن کاروان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha