سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: رسانه های معاند و شبکه های ماهواره ای تلاش های زیادی دارند که بین حوزویان چند دستگی ایجاد کنند، لذا باید مراقب تحرکات دشمنان خارجی و داخلی باشیم.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام سید توفیق رضایی، در حاشیه غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهرستان قروه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، در جمع طلاب مدرسه علمیه قروه اظهار داشت: امروز حوزه های علمیه و طلاب باید راه شهدا و رزمندگان را ادامه دهند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه تاکید کرد: امروز همه طلاب و حوزویان به نوعی رزمندگان و مدافعان دین اسلام هستند و کار آنان به مانند جهاد و ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه همواره جبهه جنگ علیه ملت و نظام اسلامی ایران از سوی دشمنان وجود دارد، گفت: امروز همه شما طلاب باید بدانید که بیشتر هجمه های فرهنگی و اعتقادی دشمنان خارجی و داخلی علیه شماست.

وی تصریح کرد:  رسانه های معاند و شبکه های ماهواره ای تلاش های زیادی دارند که بین حوزویان چند دستگی ایجاد کنند، لذا باید مراقب تحرکات دشمنان خارجی و داخلی باشیم.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: طلبه تا زمانی که روحیه انقلابی داشته باشد، در دام جریان های سیاسی و حاشیه دار نخواهد افتاد، لذا از شما می خواهیم که با هر گروه و جناحی به صورت محتاطانه برخورد کنید تا به اصول دین ضربه وارد نشود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه ادامه داد: از سوی دیگری برخی از جریان ها به دنبال تسری تفکرات سکولار در حوزه های علمیه هستند و این را باید اولین قدم دشمن در استحاله عقیدتی حوزویان و روحانیون دانست.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سکولاریسم و لیبرالیسم منکر دین هستند، گفت: این دو جریان به صورت خزنده به دنبال نفوذ در مراکز دینی همانند حوزه ها و مدارس علمیه هستند، لذا باید بصیرت و دشمن شناسی مان را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha