پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام جوادی

حوزه/ حجت الاسلام جوادی گفت: اگر معلم در کلاس درس مطلبی را بگوید اما دانش آموزان در خانه خلاف آن را از والدین خود بشنود نتیجه آن سردرگمی دانش آموز خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت‌ الاسلام محمد جوادی، امام جمعه موقت همدان، ظهر امروز در خطبه‌ های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان، با اشاره به شروع سال تحصیلی خاطر نشان کرد: در این ایام هماهنگی بین اولیاء و معلمان و مدیران مدارس یکی از موضوعاتی است که دارای اهمیت بالایی است.

وی افزود: اگر معلم در کلاس درس مطلبی را بگوید اما دانش آموزان در خانه خلاف آن را از والدین خود بشنود نتیجه آن سردرگمی دانش آموز خواهد بود.

این استاد حوزه حضور اولیا دانش آموزان در مدارس را گامی مهم عنوان کرد و گفت: والدین باید از مدرسه فرزند خود سرکشی داشته باشند و با معلمان او گفت و گو کنند چرا که تربیت فرزندانشان بر عهده معلمان است و از تغذیه افکار مسموم به دانش‌آموز جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: این هفته، هفته دفاع مقدس بود که باید در آن یاد کنیم از همه مجاهدت ها و تلاش های مردم ایران اسلامی و البته تدبیر امام خمینی (ره) در بسیج مردم که توانستیم طی چند روز حصر آبادان را بشکنیم.

حجت الاسلام جوادی گرامیداشت روز سرباز یادآور شد: همه ما باید قدردان سربازان عزیزمان باشیم که در مرزها و در سخت ترین شرایط به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا کشور در امنیت کامل باشد.

وی با تسلیت ایام ماه صفر و شهادت امام سجاد(ع) خاطر نشان کرد: اینکه امام سجاد(ع) در طول 35 سال پس از حادثه کربلا همیشه به تبیین آن پرداخته بودند موضوع مهمی است که باید به آن توجه کنیم چرا که نقش مهمی در ماندگاری پیام کربلا ایفا کرده اند.

امام جمعه موقت همدان در پایان به اقدامات حضرت اشاره کرد و گفت: در زمانی که دشمن یزید را امام معرفی می کردند و جای امام علی(ع) و معاویه عوض شده بود این فعالیت ها و اقدامات امام سجاد (ع) بود که این جریانات را به نفع اسلام تغییر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha