سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جنگ در کردستان

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: مردم کردستان نشان داده اند که فارغ از هرگونه تعصب دینی و قومیتی، برای حفظ و پاسداری از انقلاب آماده هرگونه جانفشانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، عصر امروز در یادواره شهدا که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مدرسه سفیران هدایت بیجار برگزار شد، خون شهدا را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: جنگ تحمیلی علیه ایران ادامه سیاست های تجزیه طلبانه ابرقدرت های شرق و غرب در آن زمان بود، زیرا ایجاد جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه معادلات ابرقدرت ها را برهم زد و همین ترس و واهمه واکنش دشمنان را در پی داشت.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه توهم سرنگونی جمهوری اسلامی ایران، رژیم بعث و غربی ها و در رأس آنها آمریکا را به باتلاق خاورمیانه کشاند، افزود: هیچ سیاستمدار و یا کارشناس نظامی هرگز تصور نمی کرد که ایران اسلامی با دستان خالی هشت سال در مقابل کشورهای متخاصم دنیا مقاومت کند. همین مقاومت های رزمندگان ایران باعث گردید که هیمنه پوشالین استکبار از هم بپاشد.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: در همان سال های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی، جریان های تجزیه طلب که دیدند مسیرشان با مسیر انقلاب و مردم ایران یکی نیست، دست به سلاح بردند و در سال های 58 و 59 جنایت های زیادی علیه مردم و مسئولان ایران انجام دادند و جوانان و بزرگان زیادی از این مملکت را مورد ترور کور قرار دادند.

وی تصریح کرد: بیشترین هجمه از ترورها در استان هایی همانند کردستان، آذربایجان غربی و... بود، ولی هوشیاری مردم این استان ها باعث گردید که این گروهک ها هرگز جایگاهی در بین آحاد مردم پیدا نکنند و عملا از کشور رانده شدند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار کرد: مردم کردستان در دو جبهه مقابل دشمن قرار داشتند، در یک جبهه در مقابل ارتش تا دندان مسلح صدام معلون بودند و در جبهه دیگر در مقابل گروهک ها و منافقین بودند که نصرت الهی و توکل به خداوند متعال زمینه پیروزی مردم این خطه را فراهم آورد.

این استاد حوزوی تصریح کرد: مردم کردستان در راه حفظ آب و خاک اجدادی خود ایثاگری های بسیاری از خود در طول این 40 سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده اند که شایسته است مسئولان قدردان این رشادت ها باشند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان سخنان خود گفت: مردم کردستان نشان دادند که فارغ از هرگونه تعصب دینی و قومیتی، برای حفظ و پاسداری از انقلاب آماده هرگونه جانفشانی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha