جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: به‌منظور رسیدن به آرمان‌های گام دوم انقلاب باید تعارف‌ها را کنار بگذاریم و با جدیت و مسئولیت‌پذیری دوچندان خدمتگزار مردم و نظام جمهوری اسلامی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در نشستی با مسئولان فرهنگی، اظهار کرد: در چهل سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد در زمینه‌های گوناگون با روش آزمون‌وخطا سعی در رسیدن به آرمان‌های انقلاب داشتیم، اما اکنون باید با برنامه‌ریزی و جدیتی دوچندانی در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی با بیان اینکه با عنایت به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری باید تعارف‌های بی‌دلیلی که طی کردن مسیر شکوفایی و پیشرفت را کند می‌کند، کنار بگذاریم افزود: در زمان حاضر همه دست‌اندرکاران نظام جمهوری اسلامی باید مسئولیت‌پذیری خود را دوچندان کنند و فردی کارآمد و راه گشا باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه برای سیر منازل و مراتب عرفانی نخست باید منزل بیداری شخصیت خود را تقویت کرد، گفت: به‌منظور رسیدن به‌مراتب والای انسانی ابتدا باید خودشناسی را مدنظر قرار داد و با بیداری کامل در مسیر مسئولیت‌پذیری و خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشت.

وی با اشاره به داشته‌ها و توانایی کشور در حوزه‌های گوناگون خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران داشته‌هایی ازجمله، اسلام، قرآن، اهل‌بیت، رهبری و مکتب انقلاب اسلامی دارد و نباید این داشته‌ها را دست‌کم گرفت.

امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری پهناور و قدرتمندی است تصریح کرد: باوجود مشکلاتی که کشور با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کند نباید از داشته‌ها و توانایی‌های کشور چشم‌پوشی کرد و باید با طرحی جامع و فراگیر در خصوص اطلاع از توانایی و قدرت کشور بصیرت جامعه را افزایش داد.

وی با اشاره به اینکه در طول چهل سالی که از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد کشور دستخوش حیله‌ها و مکرهای گوناگونی شده است، بیان کرد: باید جامعه را از فریب‌ها و شگردهای دشمنان نظام آگاه سازیم و بی‌شک با ارائه راهکارهای مناسب و اتکا به توانایی‌ها و داشته‌هایمان پیروز میدان خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان که انقلاب اسلامی قدرت انتخاب و آزادی در اظهارنظر را به جامعه ایرانی هدیه داده است، افزود: مردم باید بدانند که در قبال انتخاب مسئولین در انتخابات مسئول هستند و با انتخاب خود در افزایش و کاهش مشکلات نظام تأثیرگذارند، به همین سبب با بهره‌گیری از عقل، درایت و آگاهی افرادی متخصص و کارآمد را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha