شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مجله انگلیسی دانشگاه مذاهب اسلام

حوزه/ مراسم افتتاحیه سال جدید تحصیلی دانشگاه مذاهب اسلامی با حضور مسئولین این دانشگاه، و روحانیون و دانشجویان در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دکتر صابری پیش از ظهر امروز در افتتاحیه سال جدید تحصیلی دانشگاه مذاهب اسلامی در قم بر اهمیت مسئله وحدت و تقریب مذاهب و تربیت دانش آموختگان برای مقابله با افکار انحرافی تأکید کرد.

معاون آموزشی دانشگاه مذاهب اسلامی با بیان این که امیدواریم فضای این دانشگاه پربارتر از سایر دانشگاه ها باشد، از زحمات و تلاش های رئیس دانشگاه در قم تشکر کرد و اظهار داشت: تنوع رشته ها، انجام تحصیلات تکمیلی در قم به دلیل حضور علما در قم و استفاده از این ظرفیت در عرصه تقریب و مذاهب اسلامی از جمله تلاش های حجت الاسلام والمسلمین مختاری است که باعث شدند این دانشگاه در قم و منطقه بدرخشند.

وی ادامه داد: دانشگاه مذاهب اسلامی در قم سرمایه دانشگاه مذاهب تهران است و برای همین این دانشگاه در قم از جایگاه خوبی برخوردار است  و لازم است  از همه ظرفیتهای این دانشگاه و علما نهایت بهره برداری را کرد.

صابری گفت: از دیگر اتفاقات خوب در این دانشگاه، جذب اختصاصی از میان طلاب، تحصیلات تکمیلی، لغو شهریه در مقطع کارشناسی ارشد و... است.

معاون آموزشی دانشگاه مذاهب اسلامی افزود: برگزاری آزمون جامع در اردیبهشت ماه و آبان هر سال برای جذب و تحصیل دانشجو و برگزاری برنامه کلاس های زبان از دیگر کارهای خوب در این دانشگاه به شمار می رود.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha