جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گردهمایی ائمه جمعه قزوین

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: حضور میلیونی زائرین اربعین، ضربه مهلکی برای استکبار جهانی محسوب می‌شود و به همین خاطر است که این جریان را سانسور می‌کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه  تاکستان برگزار شد، گفت: مقاومت اسلامی، یکی از حوزه‌هایی است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای به آن دارند و آگاهی بخشی جامعه نسبت به این موضوع، رسالت آحاد جامعه و ائمه جمعه است.

وی ادامه داد: سیدحسن نصرالله در مصاحبه اخیر خود، تأثیر و نقش مقام معظم رهبری در تغییر سرنوشت منطقه و مقاومت اسلامی را به تفصیل توضیح داد و تأکید کرد که همین موضوع عامل پیروزی‌های بزرگ حزب‌الله و عزت و اقتدار  مقاومت در منطقه شد.

امام جمعه قزوین اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب پیش از جنگ 33 روزه، خطاب به سیدحسن نصرالله فرموده بودند که مقاومت کنید، شما پیروز می‌شوید و  این  رویه شما را به قدرتی در منطقه تبدیل خواهد کرد و همه دیدند همین‌گونه شد در حالی که آن زمان شرایط لبنان بسیار متزلزل و ناامن بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: سیدحسن نصرالله می‌گوید فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دل من یقینی ایجاد کرد که ما حتماً پیروز می‌شویم و به قدرتی در منطقه بدل خواهیم شد و الحمدالله اینگونه شد.

وی  بر تبیین هر چه بیشتر دستاوردها و اهمیت مقاومت اسلامی در منطقه تأکید کرد و گفت: باید کاری کنیم تا آحاد جامعه نسبت به مقاومت در منطقه حساس شوند و از دستاوردهای جبهه مقاومت آگاهی پیدا کنند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین، پیاده‌روی عظیم اربعین را یکی از دستاوردهای مهم مقاومت اسلامی برشمرد و عنوان کرد: هر چه حضور مردم در پیاده‌روی جدی‌تر شود، بیش از پیش اثر کار علما، روحانیون و آحاد جامعه را نشان می‌دهد و ضروری است برای تقویت هر چه بیشتر این حرکت عظیم، تلاش مضاعفی داشته باشیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: حضور میلیونی زائرین اربعین، ضربه مهلکی برای استکبار جهانی محسوب می‌شود و به همین خاطر است که این جریان را سانسور می‌کنند و لازم است هر چه بیشتر این حرکت را جدی بگیریم.

وی در پایان با تاکید بر این که مسئولان باید در عرصه‌های بین‌المللی وزانت جمهوری اسلامی را حفظ کنند، ابراز داشت: تکرار کلمه مذاکره و نشان دادن نگاه دوگانه از کشور، کار صحیحی نیست، چرا که این موضوع هم به منافع کشور ضربه می زند و هم با هدایت های رهبر معظم انقلاب همسو نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha