پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت السلام والمسلمین مدرسی

حوزه/ حجت السلام والمسلمین مدرسی تصریح کرد: باید برای نوع نگاه به دین در بین اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان برنامه های جذاب داشته باشیم و این رسالت دستگاه های فرهنگی را سنگین تر می کند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی در دیدار با حجت‌الاسلام حامد تقدیری رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا کشور با بیان اینکه نگاه به دین بحث مهمی است، گفت: در مباحث دینی اینکه چگونه خدا را بشناسیم و از او چه انتظاراتی در مقابل خواسته های خود داشته باشیم، بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: باید برای نوع نگاه به دین در بین اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان برنامه های جذاب داشته باشیم و این رسالت دستگاه های فرهنگی را سنگین تر می کند.

عضو شورای حوزه علمیه یزد افزود: وارد کردن دانش آموزان مداررس صدرا در مدیریت، متن و بطن جامعه در عرصه های مختلف فکری، علمی، اقتصادی، هنری و ... مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی اظهار کرد: حمایت از دانش آموزان باید پس از تحصیل هم ادامه داشته باشد تا آنها در آینده منشا اثرات خیر برای کشور و اسلام باشند.

عضو شورای حوزه علمیه یزد بر لزوم همکاری نهادهای همسو در جهت تقویت مدارس صدرا تاکید کرد و گفت: این هم افزایی باید در بین دستگاه های انقلابی و همسو پررنگ تر باشد.

وی با اشاره به اهداف تعیین شده برای مدارس صدرا، اظهار کرد: باید از تجربیات موجود در حوزه های آموزشی و تربیتی در جهت تقویت این مدارس بهره برد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha