پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا گفت: جهاد دانشگاهی در این 40 سال توانسته گام های خوبی را در راستای ارتقای توان علمی کشور و توسعه فرهنگی بردارد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز  در دیدار  جمعی از کارکنان جهاد دانشگاهی استان قزوین که در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، گفت: خوشبختانه جهاد دانشگاهی در این 40 سال توانسته گام های خوبی را  در راستای ارتقای توان علمی کشور و توسعه فرهنگی بردارد.

وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی ظرفیت بسیار بالایی در تولید علم و فناوری داشته و در استان نیز این نهاد ارزشمند  تاکنون اقدامات و دستاوردهای قابل تحسینی داشته است

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: جهاد دانشگاهی در بحث تولید علم به خوبی درکشور درخشیده و توانسته خود را در این جهاد علمی موفق نشان دهد.

 حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: جهاد دانشگاهی می تواند ارتباط بیشتری با مجموعه طلاب و روحانیون حوزه های علمیه در برگزاری کلاس های آموزشی، علمی، و  فناوری  انجام دهد.

 وی اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهعوری اسلامی، پیشرفت های علمی امروز کشور و موفقیت در تامین نیازهای داخلی توسط پژوهشگران کشور را  تهدیدی برای خود به دلیل عدم وابستگی به آنها می دانند.

مدیر حوزه علمیه قزوین به  تاثیرگذاری  روحانیت در جامعه، بیان کرد: پیوند بین مردم و حوزه علمیه از طرق مختلف امکان پذیر است و اگر این امر اتفاق بیفتد می تواند روی سبک زندگی مردم موثر باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha