شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

حوزه/ نعمت الهی، پیروزی انقلاب را از آثار و برکات نهضت حسینی دانست و تصریح کرد: پیام اربعین امام حسین (ع) به دنیا، پیام آزادی، حق طلبی، ظلم ستیزی، عدالت، معنویت، ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، عصر امروز در نشستی با جمعی از موکب داران استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: از آن زمان که امام حسین (ع) به شهادت رسید، شیعیان برای زیارت قبر آن حضرت می رفتند و عده ای پیاده و عده ای برای تبلیغات با پای برهنه به کربلا می آمدند و روایات فراوانی درباره زیارت  قبر امام حسین (ع) وارد شده است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: پیام اربعین امام حسین (ع) به دنیا، پیام آزادی، حق طلبی، ظلم ستیزی، عدالت، معنویت، ایثار و شهادت است.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین ادامه داد: پیروزی انقلاب از آثار و برکات نهضت حسینی است، چرا  که در انقلاب اسلامی ایران مشاهده می شود مردم با الهام گیری از مسئله اربعین سیدالشهدا (ع) مراسم چهلم برای شهدای انقلاب در شهرهای مختلف برگزار کردند که  تداوم و استمرار همین اربعین ها در نهایت منجر به پیروزی انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی(ره) شد.

وی ادامه داد:  تجمع پرشور مردم در روز اربعین از نشانه های عظمت و قدرت تشیع است و درس بزرگی به استعمارگران و مستکبران جهان می دهد.

حجت الاسلام نعمت الهی بیان کرد: امسال با هماهنگی ومحوریت نماینده ولی فقیه در قزوین، برنامه های فرهنگی برای زائران پیاده روی اربعین حسینی خواهیم داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha