جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بر ضرورت تدوین برنامه علمیاتی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از سوی ستادهای نماز جمعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین که ظهر امروز در دفتر امام جمعه شهرستان تاکستان برگزار شد، گفت: صدا وسیما در ماه محرم و ویژه برنامه های این ماه عملکرد خوبی را در انعکاس عزاداری های شهرهای مختلف استان داشت.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: ترویج نمازجمعه و پخش خطبه ها و برنامه های ائمه جمعه می تواند یکی از برنامه های مهم صدا و سیما محسوب شودکه خوشبختانه صداوسیمای استان تا به امروز در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته است.

فاطمی نسب با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با سرعت و دقت بیشتری عملیاتی شود تا با توجه به منویات مقام معظم رهبری در این بیانیه سبب پیشرفت روز افزون کشور شود.

وی ادامه داد: تاامروز هم اقداماتی از سوی ائمه جمعه و ستادهای نمازجمعه صورت گرفته، ولی این اقدامات باید روز به روز افزایش یابد و شاهد برنامه های عملیاتی در ستادهای نماز جمعه باشیم.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه در ماه های اخیر دستگاه قضایی اقدامات و عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشته است که امیدواریم این اقدامات ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha