جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سیستانی

حوزه/ حضرت آیت الله سیستانی به مناسبت ارتحال حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عبدالرضا روحانی قوچانی پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سیستانی به مناسبت ارتحال حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عبدالرضا روحانی قوچانی نماینده خود در تهران، پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب مستطاب حجه الاسلام آقای حاج شیخ جواد روحانی قوچانی دامت تاییداته

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خبر ارتحال والد معظم، جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ عبدالرضا روحانی قوچانی (طاب ثراه) موجب تالم و تاسف فراوان گردید. آن بزرگوار از خدمتگزاران مخلص دین و مذهب و یاران با وفای مرجعیت بودند و در عمر با برکت خویش خدمات شایانی به حوزه های علمیه و به عموم نیازمندان به خصوص در مناطق محروم کشور ارائه نمودند که همواره مورد تقدیر و تشکر است.

اینجانب فقدان آن مرحوم را به جنابعالی و آقایان اخوان و دیگر بستگان محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیّت جلّت آلاؤه برای ایشان علوم درجات و رحمت واسعه الهی و برای همه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم. و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.

۲۸ محرم ۱۴۴۱ ه

علی حسینی سیستانی

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا روحانی قوچانی

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا روحانی قوچانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در تهران امروز شنبه در اثر بیماری قلبی دار فانی را وداع گفت.

وی از علمای سرشناس در نجف اشرف بود که پس از هجرت به ایران، سالها وکالت حضرت آیت الله سیستانی در تهران را بر  عهده داشت.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی قوچانی فعالیت های اجتماعی فراوانی را به انجام رساند که از جمله آنها؛ تاسیس بیمارستان الزهرا در شهرستان زابل در سیستان و بلوچستان، ساخت کتابخانه ها، مدارس متعدد و مجتمع مسکونی امام رضا (ع) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha