جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
صالحات فولادشهر

حوزه/ به تعبیر رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس دریایی از معارف است و باید بدانیم چیزی که باعث پیروزی ما در دفاع مقدس شد بُعد نظامی نبود، بلکه معنویات و توسلات رزمندگان ما بود و نمونه ای از آن توسل شهید برونسی به حضرت زهرا(س) در طی میدان مین بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمدصیام پور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لنجان، در جمع طلاب مدرسه علمیه صالحات فولادشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس در واقع دانشگاه انسان سازی بود. به تعبیر رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس دریایی از معارف است و باید بدانیم چیزی که باعث پیروزی ما در دفاع مقدس شد بُعد نظامی نبود، بلکه معنویات و توسلات رزمندگان ما بود و نمونه ای از آن توسل شهید برونسی به حضرت زهرا(س) در طی میدان مین بود.

وی ادامه داد:  جمهوری اسلامی، فرهنگ و گفتمان، اندیشه و اقتدار جدیدی را وارد دنیا کرد و نمونه آن سرنگونی پهپاد  بسیار پیشرفته آمریکایی بود که حتی به ذهنشان نمی رسید ما آن را شناسایی کنیم، چه برسد به اینکه به آنها اخطار دهیم و آن را سرنگون کنیم و این در تثبیت جایگاه کشور ما در دنیا خیلی تاثیر گذار بود و باعث شد دستاوردهایی را به همراه داشته باشد از جمله عقب نشینی ترامپ از تهدیدهای اولیه، ایجاد اختلافات داخلی بین طیف های مختلف در آمریکا، تثبیت اقتدار ایران و ...

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha