پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم سالانه بزرگداشت «ماه تاریخ اسلامی» در ونکوور برگزار می شود

حوزه/ بزرگداشت «ماه تاریخ اسلامی» در 5 اکتبر توسط مرکز مطالعات تطبیقی مسلمانان در ونکوور با همکاری جامعه بومیان در کتابخانه عمومی این شهر کانادایی برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از voiceonline، مرکز مطالعات تطبیقی ​​مسلمانان در شهر ونکوور کانادا  با همکاری کتابخانه عمومی، مسلمانان و تمامی شهروندان را به شرکت مراسم بزرگداشت «ماه تاریخ اسلامی»  در ماه اکتبر سال 2019 دعوت کرده است. 

در ماه اکتبر ، شهرهای سراسر کانادا ماه تاریخ اسلامی را گرامی می دارند. این فرصتی برای تأمل و تجلیل از مشارکت مسلمانان کانادایی در اجتماعاتی است که در آن زندگی می کنند. امسال نیز مانند سال های گذشته مسلمانان به دنبال ایجاد فضایی برای ارتباط با مردم و جوامع بومی در شهرشان هستند.

هدف از برپایی این رویداد سالانه نشان دادن استعدادهای محلی از جوامع مسلمان و بومی است  که دستاوردهای متعددی برای جوامع شان به ارمغان آورده و روایت های زندگی بی نظیری دارند. همکاری و همبستگی با جوامع بومی در کانادا از  مضامین رویداد امسال اعلام شده است.

در تلاش برای دستیابی به این هدف ، این گردهمایی توسط اعضای جامعه مسلمانان  و با همکاری بومیان منطقه برنامه ریزی شده است. پوستر نشست مذکور نیز توسط هنرمندان بومی و مسلمان ، جان ولتن و دعا جمال طراحی شده است.

لازم به ذکر است این  گردهمایی قرار است در تاریخ 5 اکتبر از ساعت 12 تا 5 بعد از ظهر در کتابخانه عمومی ونکوور برگزار شود و شامل نمایش های هنری ، نمایشگاه های تاریخ بومی و مسلمانان ، شعر ، موسیقی ، غذا ، کارگاه های آموزشی و موارد دیگر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha