چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مصاحبه با معاون مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین جعفری سراحی گفت: دفاع مقدس مجموعه ی کاملی از فضایل اخلاقی و اجتماعی و فرهنگی را در خود جای داده است.

حجت الاسلام و المسلمین علی جعفری سراحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بازشناسی راه و روش و اهداف و سیره زندگی رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نمونه عینی مقاومت یک کشور علیه ظلم و تجاوز بیگانگان است، گفت: دفاع مقدس مجموعه ی کاملی از فضایل اخلاقی و اجتماعی و فرهنگی را در خود جای داده است که هر کدام از این فضایل می‌تواند جامعه را در برابر امواج سهمگین شبیخون فرهنگی نجات دهد.

کارشناس مذهبی تاکید کرد: امروز جامعه اسلامی ایران به شدت نیازمند یادآوری پرونده رشادت‌ها، ایثارها، جانفشانی ها و ... هشت سال دفاع مقدس است تا با استفاده از آن الگو های واقعی انسانی در راستای بهبود وضعیت اجتماعی ایران امروز کمال بهره برداری را برد.

 وی در پایان تصریح کرد: در شرایط تحریم های ظالمانه اقتصادی دشمن و شبیخون فرهنگی آن ها علیه آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران، بر همگان بخصوص دغدغه مندان حوزه فرهنگ و دین واجب است که پرونده هشت سال دفاع مقدس را در قالب های مختلف هنری و ادبی به جامعه ایرانی بخصوص نسل جدید که اطلاع کاملی از آن دوران ندارند، عرضه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha