پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدنی

حوزه/ هزار استاد و بیش از 20 هزار طلبه در جامعه الزهرا فعالیت و تحصیل می کنند که خود ظرفیت علمی بسیار خوبی به وجود آورده که می تواند درجهت دهی کمک کند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمودمدنی، مدیر جامعه الزهرا(س) پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: سال گذشته مسئولین جامعه الزهرا(س) به این نتیجه رسیدند که از ظرفیت علمی و پژوهشی خواهران که در رشته های مختلف مشغول فعالیت هستند، برای اثر گذاری بهتر و استفاده از ظرفیت علمی آنها و شناساندن آنان به جامعه قدم هایی بردارد.

مدیر جامعه الزهراء(س) بیان داشت: هزار استاد و بیش از 20 هزار طلبه در جامعه الزهرا  فعالیت و تحصیل  می کنند که خود ظرفیت علمی بسیار خوبی به وجود آورده که می تواند درجهت دهی کمک کند.

وی گفت: بر همین اساس در سال گذشته همایش کتاب سال حوزه خواهران طراحی و فراخوان شد و 600 اثر به دبیر خانه ارسال شد و نهایتا 12 اثر برگزیده و در مراسمی از برترین بانوان تقدیر شد.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی ادامه داد: هم اکنون در حوزه زن و خانواده، همه مؤلفین آثار را ارسال و مورد ارزیابی و تقدیر قرار گرفته است.

وی بیان داشت: به دلیل حمایت از ساحت علمی بانوان، امسال نیز قرار است این همایش در قم برگزار شود.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha