جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان از فعالیت تبلیغی 84 مبلغ طرح هجرت در روستاهای این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه مبلغان با برگزاری برنامه های مختلف تبلیغی و مناسبتی در ایام مختلف سال به نهادینه سازی فرهنگ دینی اخلاقی در بین روستائیان، می پردازند، گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، برگزاری کلاس ها و کارگاه های ازدواج آسان و آگاهانه با عنوان طرح پیوند آسمانی و ایجاد هسته های امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین سرفصل های تبلیغی مبلغان طرح هجرت در روستاهاست.  

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه در طول سال بصورت دوره ای کارگاه های دانش افزایی برای مبلغان طرح هجرت برگزار می شود، افزود: قطعا برگزاری کارگاه های دانش افزایی برای مبلغان می تواند در تبلیغ اثربخش و کارآمد موثر باشد.  

حجت الاسلام ولی پور در ادامه با اشاره به اینکه امسال تلاش شده است از ظرفیت مبلغان طرح هجرت برای تبلیغ در مدارس روستاهای محل تبلیغ استفاده شود، خاطرنشان کرد: مبلغان طرح هجرت در روستاها تلاش می کنند تا علاوه بر تبلیغ در مساجد آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع) را در مدارس روستاهای محل تبلیغ خود در بین دانش آموزان نهادینه کنند.

وی در پایان با بیان این که هم اکنون روحانیون و مبلغان مدارس امین در لرستان مشغول گذراندن مصاحبه و تشکیل پرونده برای ابقا و جایگزینی هستند، یادآور شد: تلاش می شود کیفیت تبلیغ در مدارس امین ارتقاء یابد و با جذب مبلغان کارآمد و با انگیزه شاهد رشد و پویایی تهذیبی آموزشی دانش آموزان باشیم.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha