پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید حسن حسینی

حوزه/ دومین هم اندیشی مدیران و معاونین آموزشی مدارس حافظین کشور به میزبانی مدیریت قرآن و حدیث معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه به مدت یک روز در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

مدیر قرآن و حدیث حوزه های علمیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اعلام این خبر اظهارکرد: این نشست، دومین هم اندیشی مدیران و معاونین آموزشی مدارس حافظین کشور می باشد که با هدف توجیه و آشنایی با آخرین برنامه ها و طرح های قرآنی حوزه های علمیه، ارتقای سطح آگاهیهای عمومی و فردی، ارائه مباحث آموزشی و کاربردی، شناسایی ظرفیت ها و آسیب های موجود و همچین ارائه راه حل های مناسب برپا خواهد شد.

حجت الاسلام  سیدحسن حسینی ادامه داد: در این مدارس طلاب همزمان با سپری کردن دروس خود در پایان پایه شش به عنوان یک حافظ قرآن کریم، فارغ التحفیظ می شوند که برای اولین بار امسال مدرسه قرآنی امام حسین(ع) همدان، اولین مراسم فارغ التحفیظان خود را برگزار کرده است.

وی افزود: این هم اندیشی روز چهارشنبه دهم مهرماه از ساعت 8تا 18 با حضور و سخنرانی معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه – مدیر قرآن و حدیث و همچنین سخنرانی و ارائه گزارش حجت الاسلام طاهری به عنوان مدیر اجرایی مدارس حفظ در سالن جلسات حاج شیخ عبدالکریم حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برپا خواهد شد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha