پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آذرشب

حوزه/ مدیر جدید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر گفت: استفاده از ظرفیت طلاب و نخبه پروری از مهمترین برنامه های حوزه بوشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام علی آذرشب، امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر، خدمت به طلاب را خدمت به امام عصر(عج) دانست و گفت: این فرصت طلایی و کم نظیر است و جا دارد از حسن اعتماد نماینده ولی فقیه در استان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

سرپرست جدید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر در ادامه به اهم برنامه های خود در مدرسه اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت طلاب و نخبه پروری و انجام فعالیت علمی و تربیتی، برنامه ریزی در جهت بهبود وضعیت آموزشی طلاب، برنامه ریزی جامع تهذیبی و برنامه ریزی برای اجرای طرح جامع پژوهشی از مهمترین برنامه ها است.

وی، شناسایی استعدادها و توانایی های طلاب و برنامه ریزی در جهت شکوفایی این استعدادها، اجرای برنامه های مختلف قرآنی، ساماندهی وضعیت تغذیه طلاب، برنامه ریزی برای برنامه های تفریحی و ورزشی، استفاده حداکثری از ظرفیت کادر اجرایی را از دیگر برنامه های خود عنوان کرد.

حجت الاسلام اذرشب با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام آقامیری، خواستار همکاری همه مسئولان و طلاب و روحانیت برای شکوفایی بیشتر حوزه علمیه شد.

گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان و اساتید مدرسه از تلاش های حجت الاسلام آقامیری تقدیر، و حجت الاسلام آذرشب به عنوان سرپرست جدید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر معارفه شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha