پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بسیج

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار گفت: بسیجیان باید با کردار و منش خود در جامعه این باور اشتباه که بعضا در وجود برخی از افراد هست را تغییر دهند و به جامعه نشان دهند که بسیج یک نیروی مردمی و برای مردم است و وابسته به هیچ گروه و یا جریانی نیست.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حمید بهرامپور ظهر امروز در نشست فعالان بسیج اصناف که در مدرسه سفیران هدایت بیجار برگزار شد، اظهار داشت: اگر بخواهیم که معنای واقعی  وظایف و پتانسیل های بسیج را در چنین جلسه و نشستی بیان کنیم، بی شک هرگز نمی توانیم ذره ای از این جایگاه را تشریح کنیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه بسیج عصاره ملت است، گفت: امام راحل از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توجه بسیاری به بسیجی و بسیجیان داشت و این توجه و اعتماد هم بی دلیل نبود، زیرا همان بسیجیانی که امام راحل از آنان حرف می زد هشت سال در جبهه های حق علیه باطل در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند و برای ایران اسلامی افتخار آفریدند.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود اعلام کرد: بعد از پایان هشت سال دفاع مقدس، بسیج وارد حوزه های دیگر جامعه شد و این نشان داد که هرگز نمی توان برای بسیجی و بسیج تاریخ مصرف خاصی درنظر گرفت.

حجت الاسلام بهرامپور در ادامه با تاکید بر اینکه امروز تفکر بسیجی اقتدار و امنیت نظام را تضمین کرده است، بیان داشت: بسیج یک دانشگاه و مدرسه است که به ما درس آزادگی، ایثار، جهاد و... می آموزد، لذا اکنون شما بسیجیان باید به عنوان فرزندان این نظام و انقلاب تمام تلاش تان را برای حفظ اقتدار ایران اسلامی انجام دهید.

معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: یکی از شاخه های بسیج، بسیج اصناف است. بسیج اصناف به دلیل ارتباط بیشتر با جامعه و مردم نقش بسیار تاثیرگذاری در فرهنگ سازی و ایجاد روحیه انقلابی در جامعه دارد، لذا از شما بسیجیان می خواهیم که همواره در زندگی خود بسیجی وار زندگی کنید و برای این مملکت به مانند گذشته افتخار بیافریند.

این استاد حوزه علمیه گفت: با این وجود برخی از افراد یا از روی نادانی و یا از روی دشمنی، به دنبال تخریب جایگاه بسیج و بسیجی هستند و اینگونه به جامعه القا می کنند که کار بسیج نظامی گری و... می باشد، در حالی که بسیج نیرویی از دل جامعه و مردم است که در همه عرصه های ملی و میهنی حضوری چشمگیر و بدون چشم داشت دارد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار اظهار داشت: با این حال بسیجیان باید با کردار و منش خود در جامعه این باور اشتباه که بعضا در وجود برخی از افراد هست را تغییر دهند و به جامعه نشان دهند که بسیج یک نیروی مردمی و برای مردم است و وابسته به هیچ گروه و یا جریانی نیست.

حجت الاسلام بهرامپور گفت: در سالهای اخیر که برخی از حوادث طبیعی در کشور به مانند زلزله و سیل روی داد، حضور بسیجیان برای امدادرسانی به مردم کشورمان بسیار چشمگیر بود که این را باید از افتخارات بسیج در بحث خدمتگزاری به ملت ایران عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha