شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: زمانی که افراد فاسد دانه ‌درشت‌ دستگیر و به سزای عمل خود برسند آن زمان می توان انتظار داشت که ریشه فساد قطع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت ‌الله سید مصطفی موسوی‌ اصفهانی، ظهر امروز در جمع تشکل مردمی دیده‌بان شفافیت و عدالت همدان، با تاکید بر اهمیت عدالت در جامعه، گفت: خداوند با ارسال پیامبران و کتاب‌ های آسمانی به دنبال برپایی عدالت و ایستادگی مردم برای عدالت بوده است.

وی افزود: بیش از 250 هزار شهید و جانباز در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برای تحقق این هدف جان و بدن خود را تقدیم اسلام کردند.

مدیر حوزه علمیه همدان با بیان این که مدیران، جایگاه خود را مدیون خون شهدا هستند، اظهار داشت: گاهی اوقات برخی از افراد برای به دست آوردن یک مقام دنیایی در انتخابات و جاهای دیگر مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کنند، در حالی که باید از آنها سؤال کرد آیا با اهداف حکومت اسلامی آشنا هستند؟

وی با تقدیر از اعضا این تشکل و اقدامات آنها در مدت کمی که از زمات تاسیس آن می گذرد، یادآور شد: در جلسات خود با مسئولان کشوری سلام بنده را به این عزیزان ابلاغ کنید و از آنها بخواهید که خود را به مردم معرفی کنند.

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: برای به دست آوردن موفقیت های بیشتر از ظرفیت حوزه های علمیه، رسانه ‌ها و گروه‌ها و افراد دلسوز اسلام و انقلاب که در استان همدان نیز تعداد کمی ندارد غافل نشوید.

وی، مطالبه از مسئولان و احقاق عدالت را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: در مجلس خبرگان رهبری گروهی تحت عنوان هیئت اندیشه‌ ورز ایجاد شده است و وظیفه آنها دعوت از مسئولان و توصیح خواستن از آن ها در زمینه مطلبات مردمی است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، یادآور شد: در بررسی مطالبات مردمی، در جلسه‌ای از روسای سه قوه برای حضور در جلسه این کارگروه دعوت کردیم اما علیرغم حضور رییس مجلس و رییس قوه قضاییه رئیس جمهوری از حضور در آن سرباز زد.

وی، کار تشکل شفافیت را مصداق امر به معروف دانست و ابراز داشت: زمانی که افراد دانه ‌درشت‌ دستگیر شدند و به سزای عمل خود برسند آن زمان می توان انتظار داشت که ریشه فساد قطع می‌شود.

آیت الله موسوی اصفهانی در پایان با اشاره به بیانیه گام دوم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه به فاصله وضع موجود با نقطه مطلوب در زمینه عدالت اشاره کرده اند و این ارزش و اهمیت کار شما را نشان می دهد و لذا امیدوارم این تشکل اقامه عدل کمک کرد و شاهد موفقیت های آن باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha