شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر حوزه علمیه مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که حفظ نام و یاد شهدا یک تکلیف مهم است، تصریح کرد: همه وظیفه داریم در جهت حفظ نام، یاد و آرمان های شهدا تلاش کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران به همراه جمعی از معاونان خود با جمعی از خانوده های شهدا دیدار کرد.

وی در این دیدار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: عزت وعظمت امروز نظام اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که امروز یکی از مهم ترین وظایف همه ما ادامه دادن راه شهدا است، خاطرنشان کرد: شهدا برای حفظ دین و انقلاب به جبهه های حق علیه باطل رفتند و به شهادت رسیدند و امروز این وظیفه همه ما برای حفظ دین و انقلاب مجاهدت کنیم.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دفاع قاطعانه از دین و انقلاب وظیفه آحاد جامعه اسلامی به ویژه روحانیت است، تصریح کرد: روحانیت در چهار دهه اخیر همواره مجاهدانه در برابر توطئه دشمنان ایستاد و از اسلام و انقلاب دفاع و حراست کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز تفکر و فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه بیش از پیش گسترش یابد، افزود: با تکیه بر این فرهنگ اصیل دینی و انقلابی می توانیم همه توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که دشمنان ما نمی خواهند ارزش های دینی و انقلابی در این کشور زنده و پویا باقی بماند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل با ترفندها و توطئه های مخلتفی می کوشند آرمان های انقلابی در ایران اسلامی کمرنگ کنند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز انقلاب اسلامی در سایه مجاهدت های فرزندان این کشور در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم عزتمندانه و مقتدرانه در صحنه های منطقه ای و بین المللی حضور دارد، افزود: این حضور عزتمندانه ملت ایران موجب عصبانیت و هراس دشمنان این انقلاب شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حفظ نام و یاد شهدا یک تکلیف مهم است، خاطرنشان کرد: همه وظیفه داریم در جهت حفظ نام، یاد و آرمان های شهدا تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha