جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تظرات اعتراضی مسیحیان به مجری رادیویی

حوزه/ جمعی از راهبه ها؛ کشیشان و مردم سیدنی علیه یک مجری رادیویی که در گفته هایش، «باکره» بودن مریم مقدس را زیر سئوال برده بود دست به تظاهرات اعتراضی زدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی میل، جمع کثیری از راهبه ها، کشیشان و مردم با شرکت در تجمعی در استرالیا، اهانت هنرپیشه و مجری رادیویی به مردم مقدس را محکوم کردند.

معترضان روز دوشنبه در خارج از استودیوی تلویزیونی در شهر سیدنی تجمع کرده و خواستار اخراج مجری تلویزیونی به خاطر تمسخر «مریم مقدس» شدند.

در روز 18 سپتامبر، کایل ساندیلاندز مجری تلویزیونی مدعی شد که مریم مقدس، واقعا «باکره» نبوده است.  این گفته های اهانت آمیز خشم بسیاری مسیحیان معتقد را برانگیخت و با وجودی که وی از گفته هایش عذرخواهی کرده اما معترضان معتقدند او نباید اجازه داشته باشد که مذهب را مسخره کند.

تظاهرکنندگان دوشنبه صبح روبروی دفتر شبکه رادیویی کییس اف ام تجمع پیدا کرده و نسبت به گفته های هنرپیشه 48 ساله اعتراض کردند. در پی این اتفاق این مجری رادیویی سه شنبه گذشته از سیدنی گریخته و به عمارتی در لوس آنجلس پناه برد. وی در پی گفته هایش تهدید به مرگ شده و از جان خود نگران است.

معترضان معتقدند که آزادی بیان نباید این اجازه را به افراد بدهد که به راحتی مذهب مردم را مسخره کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha