جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلبریتی

حوزه/رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور به حاشیه سازی برخی از سلبریتی ها درباره «دختر آبی» اشاره کرد و بیان داشت: همه از مرگ دختر طرفدار فوتبال متاثر شدیم و این امری طبیعی و انسانی است، ولی برخی از سلبریتی ها از این حادثه ناگوار سوءاستفاده هایی کردند و همین حادثه را دست مایه انتقادات بی پایه و اساس از دولت و نظام قرار دادند .

حجت الاسلام عباس درویشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: هر جامعه برای خود نمادهای ملی و مذهبی بسیاری دارد و این نمادها در کشور ما کم نیستند که این خود یک ثروث و سرمایه معنوی محسوب می شود.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور ادامه داد: ولی با این وجود این روزها این نمادها جای خود را به سلبریتی هایی داده اند که نه به معنای واقعی کاری برای کشور کرده اند و نه اینکه می توان آنها را اسوه زندگی خود قرار داد.

این استاد حوزوی با انتقاد از موضع گیری برخی از سلبریتی های کشور در مواضع فرهنگی و سیاسی کشور، تاکید کرد: سلبریتی ها نشان داده اند که هر جایی که منافعی برای آنان وجود دارد پیدا می شوند و بالعکس در کارها و امور عام المنفعه کمتر اثری از آنان را نمی بینیم.

حجت الاسلام درویشی به حاشیه سازی برخی از سلبریتی ها درباره «دختر آبی» اشاره کرد و بیان داشت: همه از مرگ دختر طرفدار فوتبال متاثر شدیم و این امری طبیعی و انسانی است، ولی برخی از سلبریتی ها از این حادثه ناگوار سواستفاده هایی کردند و همین حادثه را دست مایه انتقادات بی پایه و اساس از دولت و نظام قرار دادند که این عمل سلبریتی ها جایگاه آنان را در سطح جامعه به شدت تنزل داد.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: کسانی که در کشور چهره یا همان سلبریتی هستند باید در همه شرایط همراه و همگام با مردم و کشور باشند و اجازه ندهند که مطامع شخصی آرمانهای انسانی آنها را به اسارت ببرد.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور افزود: بی شک موضع گیری های برخی سلبریتی آن در آسیاب دشمن ریختن است، لذا این گروه از جامعه در فضای مجازی خطوط قرمز فرهنگی و اجتماعی کشور را رعایت کنند زیرا در این سرزمین و مملکت زندگی می کنند.

حجت الاسلام درویشی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی رسانه های کشور، گفت: برخی از رسانه ها چهره ای خاکستری به خود گرفته اند و با تیترهای شبهه برانگیز سبب ایجاد تنش در جامعه می شوند و به نوعی یاس را به جامعه و مردم تلقین می کنند.

وی با اشاره به اینکه قلم مقدس است و باید از آن برای ارتقا کشور و بهبود زندگی مردم و جامعه استفاده شود، تاکید کرد: اصحاب رسانه باید در این شرایط خاص کشور، به طریقی عمل کنند که مشکلات برطرف شود نه اینکه با مطالب خود مسایل را حادتر نمایند.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور در پایان سخنان خود گفت: همه مردم در قبال جامعه و کشور مسئولند و کسانی که در این شرایط وضعیت منفعل به خود گرفته اند باید بدانند که آبادانی ایران برای همه ما پراهمیت است، لذا تساهل و سهل انگاری در ارتقا نظام و کشور عملی نابخشودنی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha