پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سال تحصیلی جدید در مرکز تخصصی صادقین(ع)

حوزه/ آیین افتتاحیه سال تحصیلی 99-98 مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی صادقین علیهماالسلام با حضور مدیران، اساتید، طلاب مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  در این مراسم که با ذکر مصیبت اهل بیت(ع) به ویژه امام زین العابدین (ع) آغاز گردید، حجت الاسلام و المسلمین کافی مدیر مرکز تخصصی صادقین(ع) ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته شاخصه های مصوب مرکز و خروجی های علمی و پژوهشی آن اشاره کرد وگفت: برای بالندگی علمی و پژوهشی در زمینه تفسیر و علوم قرآنی باید توجه ویژه ای به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مجموعه داشته باشیم.

در ادامه این مراسم، مدیر مراکز امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه نیز در سخنانی به بیان سیر تاریخی و فضای سیاسی و گفتمان سازی تفکر اهل بیت علیهمالسلام در فضای اختناق فکری و مذهبی خصوصا در فضای عصر امام سجاد علیه السلام و نقش راهبردی آن حضرت پرداخت .

حجت الاسلام و المسلمین فرهاد عباسی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش حوزه علمیه در جهت پشتیبانی علمی و مالی مراکز تخصصی اشاره کرد و گفت : حوزه در تلاش است تا به پشتیبانی خود از مراکز تخصصی ادامه داده و این مهم را توسعه دهد، ولیکن مشکل بودجه و تامین اعتبار در این سالها یکی از دغدغه های اساسی برای حوزه شده است .

شایان ذکر است: این مرکز تحت اشراف آیت الله الهی، پنج سال است مشغول فعالیت می باشد.

لازم به ذکر است: در پایان مراسم  به ممتازین جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha