سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مهدویت

کارگاه آموزشی «مهدویت» از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ویژه بانوان غیرطلبه برگزار می‌شود.

فهیمه الیاسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه، از آغاز مهلت ثبت نام در کارگاه آموزشی « مهدویت » خبر داد و افزود: این کارگاه آموزشی از یازدهم مهر آغاز و  به مدت ۱۰ هفته روزهای پنجشنبه ساعت ۹ الی ۱۱ صبح برگزار می‌شود.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: خانم دکتر احمدوند استاد حوزه در این کارگاه حضور دارد و به تبیین مباحثی چون . ادله عقلی و نقلی اثبات وجود حضرت مهدی عج، علایم و نشانه های ظهور، وظایف منتظران واقعی، شناخت و رد مدعیان دروغین مهدویت،مهدویت و عرفانهای نوظهور و حکومت و دولت مهدوی می‌پردازد.
سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت یادآور شد: یکی از رسالت‌های این مرکز، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه است و عموم بانوان می‌توانند برای شرکت در این کارگاه ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه کرده و برای ثبت نام اقدام کنند.
الیاسی، مهلت ثبت نام در این دوره را تا دهم مهرماه ۹۸ عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۳۰-۰۲۵ تماس بگیرند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha