جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یعقوبی

حوزه/ امام جمعه بجنورد گفت: نفوذ و سربازگیری دشمن از اردوگاه انقلاب، دو راهبرد اصلی جنگ نرم آمریکا و قدرت‌های جهانی علیه ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در نشست با مسئولان فرهنگی استان، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دشمنان پس از شکست در جنگ سخت نظامی، عرصه نبرد را به جنگ نرم و فرهنگی تغییر داده و در این راهبرد اقدامات و برنامه‌های مختلفی را پیگیری کردند.

وی ادامه داد: در عین تداوم برنامه‌های گوناگون دشمن در جبهه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، جنگ نرم آمریکا علیه ملت ایران از زمان زانو زدن پنج قدرت برتر نظامی به بهانه گفتگوهای هسته‌ای وارد مرحله‌ای جدید شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: آن‌ها آلمان را همراه خود به این گفتگوها کشاندند و پس از 10 سال مذاکره به برجام رسیدند؛ اما وقتی نوبت به عملیاتی و اجرایی شدن برجام رسید نه تنها اقدامی در این راستا انجام ندادند بلکه با خروج از این توافق‌نامه عملاً آن را بدون نتیجه گذاشتند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دشمنان در تمام این سال‌ها و در خلال تمام این طرح‌ها، اقدامات و برنامه‌های خود برای نفوذ به انقلاب و نظام اسلامی را پیگیری کرده‌اند.

وی افزود: این‌که رهبری هوشمند انقلاب در سخنرانی‌های اخیر به‌طور مکرر از خطر نفوذ دشمن و فعالیت آن‌ها برای تغییر باورهای مردم سخن می‌گویند و هشدار می‌دهند، همین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: درواقع نفوذ و سربازگیری دشمن از اردوگاه انقلاب، دو راهبرد اصلی جنگ نرم آمریکا و قدرت‌های جهانی علیه ملت ایران است.

وی افزود: این‌که رهبر انقلاب روی حمایت از نیروهای انقلاب و جوانان مؤمن پای کار مبارزه با دشمن انگشت تأکید گذاشته‌اند، این است که بیرون کردن جوانان انقلابی و جان بر کف از صحنه، راهبرد سوم نبرد نرم دشمن علیه انقلاب و جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: این همان نیرویی است که لحظه‌شماری می‌کند در نبرد سخت و نرم، درسی به دشمن بدهد که آمریکا شکست‌های چهار دهه گذشته نقشه‌های خود را فراموش کرده و به اضمحلال و فروپاشی قریب‌الوقوع کفر، الحاد و شرک در جهان امروز فکر کند و سر در لاک خود فرو برده و از برون ‌پردازی پرهیز کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha