جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
لوح تقدیر

حوزه/ در ارزیابی امسالِ سپاه استان کرمان، بسیج طلاب مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) بم به عنوان برترین پایگاه انتخاب شد.

حجت الاسلام میلاد اتابکی معاون مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) بم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، از افتخار آفرینی پایگاه بسیج طلاب این مدرسه در استان کرمان خبر داد و گفت: به لطف خدا، در ارزیابی امسالِ سپاه استان، بسیج طلاب این مدرسه به عنوان برترین پایگاه انتخاب شد.

فرمانده پایگاه بسیج طلاب شیخ صدوق مدرسه خاتم الانبیاء(ص) بم با اشاره به عملکرد طلابِ بسیجی مدرسه، افزود: بحمدالله طلاب مدرسه خاتم الانبیاء0ص) با همدلی و همراهی توانسته‌اند در امور جهادی، فرهنگی و نظامی به الگویی شایسته برای سایر مدارس تبدیل شوند.

معاون اجرایی مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) بم با اشاره به فعالیت های پایگاه بسیج مدرسه، خاطرنشان کرد: فعالیت های پایگاه شامل اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی، تبلیغی، نظامی و اجرایی است و تمامی این فعالیت ها در طول سال به طور مداوم و مستمر ادامه دارد.

اتابکی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف این پایگاه زمینه سازی برقراری ارتباط تنگاتنگ عموم مردم با اهل بیت عصمت و طهارت است، از این رو  برپایی ایستگاه صلواتی در  ولادت ها و شهادت ها، برگزاری هفتگی دعای توسل و  سخنرانی  خطبای بومی و غیر بومی در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س)، تکریم و تعظیم شهد، غبار روبی قبور مطهر شهدا، و ...، همواره در دستور کار قرار دارد.

وی به محرومیت منطقه و نیاز به ارتقای سطح فرهنگی مردم اشاره کرد و افزود: به منظور ریشه کنی فقر مادی و فرهنگی منطقه، طلاب بسیجیِ مدرسه خاتم الانبیاء(ص) در مناسبت‌های مختلف علاوه بر اطعام نیازمندان، در حاشیه شهر و مناطق محروم به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی می پردازند.

اتابکی در پایان با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ توسط مقام معظم رهبری به نام "رونق تولید"، اظهار کرد:  تعدادی از طلاب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) علاوه بر فعالیت های تبلیغی و فرهنگی، در راستای محقق کردن شعار سال، به حوزه تولیدات کشاورزی روی آورده اند تا در رونق اقتصادی این منطقه محروم سهمی داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مبینا IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    ثبت نام
  • مبینا IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    ثبت نام بسیج