پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کرسی تلاوت قران در کرمان

حوزه/ مراسم افتتاحیه و اولین جلسه محفل انس با قرآن کریم، با حضور اساتید و طلاب مدارس شهر کرمان، در مدرسه علمیه محمودیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، مراسم افتتاحیه کرسی‌های انس با قرآن کریم در حوزه علمیه شهر کرمان، طبق سنوات گذشته، در محل مدرسه علمیه محمودیه برگزار شد.

در این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم توسط دو تن از قراء برجسته استان آقای مجید طالبی زاده و حجت الاسلام مهدی مومنی آغاز شد، حجت الاسلام علی دسترنج در سخنانی با جایگاه تفسیر، تصریح کرد: باید تفسیر قرآن کریم در حوزه‌های علمیه توسعه یابد و طلاب در بحث تفسیر به صورت اساسی و جدی‌تر وارد شوند.

حجت‌الاسلام روح‌الله زمزم زاده، مدیر مدرسه علمیه محمودیه کرمان هم در خصوص این جلسات گفت: کرسی تلاوت قرآن کریم هر ساله به صورت هفتگی و دوره ای در سه مدرسه علمیه محمودیه، ابراهیمیه و صالحیه برگزار می گردید و امسال نیز طبق سنوات سال های گذشته شروع این جلسات در سال تحصیلی جدید کلید خورد.

وی  افزود: تلاوت، تفسیر قرآن کریم و رفع اشکالات طلاب، در برنامه های این محافل قرار دارد.

گفتنی است، در این جلسه حجج اسلام حسین الله وردی مدیر حوزه علمیه استان، احمد مومنی معاون تهذیب استان، معاونین تهذیب مدارس و اساتید و طلاب شهر کرمان حضور داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha