چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز در سایه ایستادگی و مقاومت ملت ایران، انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، گفت: فشارها و تهدید های دشمن نمی تواند مانع حرکت ملت ایران در مسیر آرمان های انقلاب شود.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت در عرصه های مختلف، شکست دشمن در برابر جبهه مقاومت را حتمی دانست.

وی با بیان این که امروز به برکت مدیریت و پرچم داری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جبهه مقاومت در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، افزود: پیروزی های روزهای اخیر جبهه مقاومت در عرصه های مختلف نشان از حقانیت این جبهه دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن با همه امکانات و قدرت مادی خود نتوانسته در برابر جبهه مقاومت ایستادگی کند، بیان داشت: اما در سال های اخیر شکست های متعدد استکبار جهانی موجب شده آنها فشار خود را بر محور جبهه مقاومت بیشتر کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز ایستادگی و مقاومت ملت ایران به الگویی برای سایر ملت های آزادی خواه جهان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمنان ثابت کردند که پیرو نهضت عاشورا هستند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که امام حسین(ع) با قیام خود درس ایستادگی، مقاومت و ظلم سیتزی به بشریت آموختند، بیان داشت: چهار دهه است نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایت کار همه توان خود را برای ضربه زدن و براندازی انقلاب اسلامی به کار گرفته اما با ایستادگی و مقاومت ملت ایران شکست خورده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز در سایه ایستادگی و مقاومت ملت ایران، انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، خاطرنشان کرد: فشارها و تهدید های دشمن نمی تواند مانع حرکت ملت ایران در مسیر آرمان های انقلاب شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی مسیر روشنی دارد و این ملت با قدرت در همان مسیر حرکت خواهند کرد، بیان داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی با سرعت و قدرت در مسیر تحقق آرمان های اصیل انقلاب اسلامی گام برخواهند داشت.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که آمریکای جنایت کار پس از چهل سال فشار، تهدید و تحریم امروز در برابر ملت ایران به زانو درآمده است، خاطرنشان کرد: دولتمردان آمریکایی فکر نمی کردند که علیرغم راه اندازی کارزار فشار حداکثری، ایران اسلامی بتواند این گونه در عرصه های مختلف نقش آفرینی کند و حضور مؤثر و پررنگ داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha