جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام صادقی از مدارس به عنوان خط مقدم تبلیغی یاد کرد و گفت: خوشبختانه نگاه فعالیت های مشترک میان حوزه و آموزش و پرورش در دستگاه تعلیم و تربیت وجود دارد و باید بیشتر تقویت شود.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در مازندران با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس، از برنامه ریزی به منظور تقویت برنامه های مشترک فرهنگی و تبلیغی در سطح مدارس آموزش و پرورش خبر داد.

وی با بیان این که باید دایره فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در سطح مدارس استان بیشتر تقویت شود، افزود: به طور حتم حضور پررنگ مبلغان دینی در کنار دانش آموزان، عامل بسیار مهمی در تربیت دینی آنها خواهد بود.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که امروز نوع و سطح تهدیدات فرهنگی دشمن با گذشته بسیار متفاوت است، خاطرنشان کرد: اقدامات منفعلانه و بدون هدف گذاری نتیجه ای معکوس با خود به همراه خواهد داشت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دانش آموزان مدارس با خطرات و تهدیدات متنوع فرهنگی مواجه هستند، بیان داشت: حضور کارشناسان و متخصصان امور دینی در کنار آنها می تواند مسیر صحیح حرکت را معرفی کند.

استاد حوزه علمیه مازندران از مدارس به عنوان خط مقدم تبلیغی یاد کرد و افزود: خوشبختانه نگاه فعالیت های مشترک میان حوزه و آموزش و پرورش در دستگاه تعلیم و تربیت وجود دارد و باید بیشتر تقویت شود.

حجت الاسلام صادقی بر ضرورت تقویت حضور مبلغان دینی در سطح مدارس تأکید کرد و گفت: افزایش میزان حضور این افراد متخصص در کنار دانش آموزان و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و دینی می تواند در تربیت دینی دانش آموزان بسیار نقش آفرین باشد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، از اجرای برنامه های مشترک فرهنگی و دینی با هدف تعمیق باورهای دینی در دانش آموزان مدارس از سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: همه تلاش مجموعه حوزه علمیه پرورش و تربیت نسلی انقلابی و دیندار است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دشمن فعالیت های تبلیغی خود را حتی از مهد کودک ها آغاز کرده است، بیان داشت: در چنین شرایطی و با این سطح از تهدیدات نیازمند یک انسجام مناسب در برنامه های فرهنگی و تبلیغی هستیم.

حجت الاسلام صادقی، طرح مدارس امین را فرصت مناسبی برای تربیت دینی دانش آموزان دانست و تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ مبلغ خواهر و برادر در سطح این مدارس فعال هستند که نیازمند تقویت و افزایش این تعداد متخصصان امور دینی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha