شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
photo_2019-10-01_10-01-37.jpg

حوزه/ آئین اختتامیه پنجمین دوره جایزه بین‌المللی اربعین و افتتاحیه ششمین دوره، با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برخی سفرای کشورهای اسلامی، دانشجویان و طلاب خارجی شاغل به تحصیل در ایران، هم اکنون در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، جایزه جهانی اربعین برنامه‌ای فرهنگی در مقیاس بین المللی است که به ابتکار سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با هدف اشاعه فرهنگ عاشورایی و نمایش جلوه‌ های دلدادگی به حضرت سیدالشهداء(ع) به عنوان بی بدیل ترین جلوه مقاومت و آرمان ‌خواهی در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حال برگزاری است.

طبق گفته مسئولان این سازمان، جایزه جهانی اربعین تاکنون در پنج دوره بارویکرد بین‌المللی و مشارکت نهادهای فعال در حوزه اربعین برگزار شده و در حال حاضر آیین اختتامیه پنجمین دوره این رویداد فرهنگی، آثار شرکت کنندگانی از ۲۰ کشور مورد بررسی قرار گرفته و از برگزیدگان بخش های سه گانه آن، تجلیل به عمل خواهد آمد.

 آیین اختتامیه پنجمین دوره جایزه جهانی اربعین و افتتاحیه ششمین دور به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محل این سازمان واقع اتوبان رسالت در حال برگزاری است.

در این رویداد، به شرکت‌کنندگانی که آثارشان بنابر انتخاب هیأت داوران به جمع آثار منتخب در سه بخش عکس، فیلم و سفرنامه راه یافته‌اند، لوح سپاس و هدیه تقدیم خواهد شد.

خاطر نشان می شود؛ برگزاری نمایشگاهی از آثار منتخب این دوره و ادوار گذشته، از برنامه‌های جنبی آیین اختتامیه پنجمین جایزه جهانی اربعین خواهد بود.

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha