پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دکتر سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)

حوزه/ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) اجرا و تکمیل۲۱۶۰ پروژه سازندگی و عمرانی در کشور را در دستاوردهای قرارگاه با وجود تحریم های دشمن توصیف کرد و گفت: قرارگاه در پشتیبانی جنگ اقتصادی دشمن قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دکتر سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، پیش از ظهر امروز، در بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه با بیان اینکه امروز دشمن با ناامیدی از اتخاذ رویکرد نظامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، فشار اقتصادی و معیشت و زندگی مردم را هدف قرار داده است، گفت: شاهد هستیم که دشمن با تشکیل کارگروه خاص تحریم در وزارت خزانه داری آمریکا جنگ اقتصادی   تمام عیاری را علیه ملت ایران به راه انداخته است.

وی جلوگیری از خام فروشی و عدم وابستگی به نفت، نگاه به درون و ظرفیتهای بومی، توسعه صنایع و معاون و کشاورزی را از توصیه های مورد تاکید مقام معظم رهبری به مسئولان عنوان و تصریح کرد: تحول در حوزه اقتصادی و مقابله با تحریم های دشمن نیازمند برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی است و سپاه با رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی وصیانت از امنیت و آرامش ملت ایران در این عرصه مورد تهدید دشمن به ایفای نقش موثر می پردازد.

وی با تاکید بر اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در پشتیبانی جنگ اقتصادی با دشمن  قرار دارد گفت: این قرارگاه با روحیه جهادی و انقلابی و رصد گلوگاه های کشور و بن بست شکنی در زمان تحریم ها نقش بسزایی در  خنثی کردن توطئه های دشمن دارد.

دکتر محمد در ادامه تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ء (ص) با سی سال سابقه فعالیت در دوران بازسازی پس از جنگ تحمیلی و سپس در سازندگی و توسعه زیرساختها و انحصارشکنی و رقابت با شرکت های بزرگ بین المللی محکم و استوار گام برداشته و در سی سالگی خود الگو آفرینی در عرصه اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: امروز قرارگاه مقتدرتر از هر زمان دیگر با ۸ رده تخصصی و ۴۰ گروه و بکارگیری بدنه جامعه مهندسی و شرکت های خصوصی در مسیر عمران، آبادانی و سازندگی کشور مجاهدت و تلاش می کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در ادامه تاکید کرد: در شرایطی که دشمن توان و تمرکز خود را بر تحریم اقتصادی گذاشته است ما اجرای ۲۵۵ پروژه  بزرگ فعال را در کشور دنبال می کنیم.

دکتر محمد تکمیل ۲۱۶۰ پروژه مهم کشور را از دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) برشمرد و اظهار کرد: ما امروز در صنعت بنزین کشور نه تنها تحریم ها را بی اثر کرده ایم، بلکه با اجرای پالایشگاه میعانات گازی خلیج فارس به صادر کننده بنزین مبدل شده ایم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در پایان اجرای ۶ فاز پارس جنوبی و تامین ۲۰ درصد تولید گاز شیرین کشور، ۴۰ درصد پروژه های آزادراهی، ۴۸ درصد پروژه های مترو و  ۲۸ درصد پروژه های راه آهن را از دستاوردهای قرارگاه که با بکارگیری بخش خصوصی و پیمانکاران صورت گرفته است را از دستاوردهای این قرارگاه در عرصه سازندگی کشور عنوان کرد و گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) همراه با اجرای پروژه های عمرانی و ملی بیش از ۱۰۰ هزار پروژه محرومیت زدایی را در نقاط محروم و کم برخوردار کشوردر راستای کمک به هموطنان عزیز اجرا کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha