جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تودیع و معارفه مدیر کوثر

حوزه/ خانم نسیبه ترقی به عنوان سرپرست مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، با حضور طلاب و شماری از مسئولین مدیریت حوزه علمیه خواهران استان و اعضاء هیئت امنای مدرسه علمیه کوثر(س) شهرستان علی آباد کتول، سرپرست این مدرسه معرفی و از زحمات خانم سیده فاطمه حسینی مدیر سابق قدردانی شد.

خانم سیده فاطمه حسینی در این مراسم، ضمن خیر مقدم گویی به مهمانان و طلاب بیان کرد: در سال 1379 این مدرسه مانند نهالی نوپا در مکانی استیجاری با پذیرش 13طلبه توسط حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین مظفری تاسیس و توسط موسس حوزه به بنده واگذار شد و حال این مدرسه با همکاری هیئت امناء، کارکنان، اساتید و مسئولین مدرسه بعد از 20 سال تلاش خالصانه به درختی تنومند مبدل شد.

وی با بیان این مطلب که تحصیلات عالیه خود را در جامعه الزهرای قم سپری کردم، افزود: به حمد خدا با توجه به حکم مرکز مدیریت این مسئولیت خطیر پس از 20 سال انجام وظیفه باید به دست جوان ترها سپرده شود و امید است خانم ترقی که در گذشته در مسئولیت مشاور و استاد مدرسه فعالیت می کردند، با تجربه های خود به عنوان سرپرست فعلی، با نصرت الهی و همکاری مسئولین مدرسه در راه خدمت به اسلام و پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب موفق باشند.

همچنین در این مدرسه سیده نفسیه حسینی واعظ، مدیر حوزه خواهران استان در این جلسه ضمن قدردانی از مدیر مدرسه علمیه کوثر(س) گفت: ما باید افتخار کنیم که مدیر محترم این مدرسه مانند مادری دلسوز به مدت 20 سال در حال تعلیم و تربیت نوامیس امام زمان(عج) بودند و این مدرسه را به این مرحله از رشد رساندند.

وی با اشاره به افتتاحیه سال تحصیلی جدید این مدرسه خاطرنشان کرد: افتتاحیه حوزه های علمیه فرصتی برای هم عهدی با امام زمان (عج) است، حوزه های علمیه خواهران از گام اول انقلاب شروع به فعالیت کرده اند که این از برکات انقلاب است؛ به همین جهت علم آموزی برای خدا و نشر در راه او از وظیفه های اصلی حوزه ها است.

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان اضافه کرد: اگر رشادت ها و شهادت های جوانان در اوایل انقلاب در دفاع مقدس نبود، امروزه مکانی منور به نام خانم حضرت زهرا(س) وجود نداشت که طلاب در آن به فراگیری معارف دینی بپردازند؛ به همین منظور، نباید فداکاری های جوانان و مقاومت آنان در مقابل دشمن تا دندان مسلح را فراموش کرد و باید در گام دوم انقلاب با دو بال علم و تقوا در راه قرآن و اهل بیت علیهم السلام راه شهدا را ادامه داد.

خانم ترقی هم در سخنانی کوتاه، از تلاش های بیست ساله خانم حسینی قدردانی کرد و در پایان نیز حکم وی اعطا شده و هدایایی از طرف مدیریت استان و اعضای هیئت امنا به خانم حسینی اعطا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha