پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
استاد علی اکبر رشاد

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه تهران ابزار داشت: مقام معظم رهبری به حوزه علمیه تهران عنایت خاصی دارند و بعد از دیدار دوم طلاب حوزه علمیه تهران با مقام معظم رهبری، به ایشان عرض کردم از این دیدار راضی بودید؟ حضرت آقا دو بار فرمودند «خیلی خوب بود».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، استاد علی اکبر رشاد، ظهر امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع)، با تشکر از حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدیان در جمع مسئولان، اساتید و طلاب این مدرسه، اظهار داشت: اقدام ایشان در سرکشی از مدارس علمیه را باید قدر بدانیم، زیرا با وجود کار متراکم و فشرده در معاونت ارتباطات حوزوی، از نزدیک پای حرف مدیران، اساتید و طلاب می نشینند.

رئیس شورای حوزه علمیه تهران ابزار داشت: مقام معظم رهبری به حوزه علمیه تهران عنایت خاصی دارند و دیدارهایی که با اساتید و طلاب تهرانی داشته اند موید همین مطلب است.

وی ادامه داد بعد از دیدار دوم طلاب حوزه علمیه تهران با مقام معظم رهبری، به ایشان عرض کردم از این دیدار راضی بودید؟ حضرت آقا دو بار فرمودند «خیلی خوب بود».

استاد رشاد ادامه داد:  همچنین یکی از دوستان برای بنده نقل کرد وقتی به همراه مقام معظم رهبری از جلسه دیدار با طلاب خارج شدیم، به ایشان عرض کردم جلسه چطور بود؟ ایشان فرمودند خیلی خوب بود.

تولیت حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران با ارائه گزارش کوتاهی از سطوح علمی این حوزه، گفت: مجموعه طلاب این مدرسه بیش از 200 نفر می باشند که از این تعداد حدود 110 طلبه در پایه های یک تا ده مشغول به تحصیل می باشند و حدود 100 نفر نیز در درس خارج فقه و اصول شرکت می کنند.

وی افزود: فارغ التحصیلان حوزه علمیه امام رضا(ع) می توانند برای تحصیلات تکمیلی در رشته های تخصصی ثبت نام و ادامه تحصیل دهند. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha