جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان

حوزه/ مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که هویت امام و رهبر انقلاب هویت حوزوی است، خطاب به طلاب ابراز داشت: شما طلاب جوان هم بنا است نقش ایفا کنید و اگر آن نقش را بدرستی بشناسید و به درستی عمل کنید، با وجود همه مشکلات، خواهید توانست خودتان را وقف دین خدا کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان، مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، ظهر امروز با حضور در جمع مسئولان، اساتید و طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) اظهار کرد: توجه به فقه نظام ساز که توسط استاد رشاد پیگیری می شود، امیدواریم به یک ریل گذاری جدیدی در حوزه ها منجر شود و فضای علمی حوزه های علمیه را به نفع نظام و جهان تشیع متحول کند.

وی گفت: یک روزی روحانیت فقط در اداره زندگی شخصی مردم تعریف و خلاصه شده بود و به ندرت به مسائل اجتماعی آن هم در سطح کلان می پرداخت اما اتفاقاتی که در عصر ما افتاد قطعاً در تاریخ ادیان الهی و به تعبیر قرآن ربیون، عصری فوق العاده سرنوشت ساز است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان تصریح کرد: متدینین هیچ گاه چنین فرصتی پیدا نکردند در سطح وسیع جهانی با این عمق بتوانند حرف خدا و اهل بیت(علیهم السلام) را به جهانیان منتقل کنند.

وی با اشاره به راهپیمائی عظیم اربعین حسینی، افزود: انقلاب اسلامی محور این اتفاقات است و روحانیت نیز در این اتفاقات نقش تعیین کننده ای می تواند داشته باشد.

مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که هویت امام و رهبر انقلاب هویت حوزوی است، ابراز داشت: شما طلاب جوان هم بنا است نقش ایفا کنید و اگر آن نقش را بدرستی بشناسید و به درستی عمل کنید، با وجود همه مشکلات، خواهید توانست خودتان را وقف دین خدا کنید.

وی با بیان این که راه خدا سختی دارد، افزود: این سختی برای آن است که افرادی در این مسیر بیایند که واقعیت را با تمام وجود می خواهند و حاضرند برای دین هزینه بدهند و انصار دین خدا شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان، بیان داشت: سختی ها است که بین راستگویان و دروغگویان تمایز ایجاد می کند، زیرا بناست این دو مسیر از هم جدا باشند و هر کس مدعی ایمان دارد باید سختی راه را هم بپذیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان تاکید کرد: شما طلاب مدارس علمیه هم مسیر سختی را پیش رو دارید و کسانی که بتوانند تمام وجود خود را وقف دین کنند نقش تعیین کننده ای در پیچ های تاریخی ایفا خواهند کرد.

وی با اشاره به حملات ائتلاف سعودی به یمن، گفت: مردم یمن از جهت امکانات رفاهی و تکنولوژی بسیار عقب می باشد و سعودی ها فکر می کردند در عرض یک ماه این کشور را تصرف خواهند کرد اما اکنون 5 سال است که با مقاومت مردم یمن روبرو شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان در پایان با بیان این که شکست سعودی ها در یمن قطعی است، گفت: پیروزی های محور مقاومت نشانه هایی از وعده های صادق خداوند است که به ما می فرماید بایستید و مقاومت کنید و یقین بدانید که آینده از آن مکتب اهل بیت(علیهم السلام) است. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha