پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ مراسم غبارروبی ضریح حضرت معصومه(س) با حضور مدیران هیت های محوری و برگزیده کشوری

حوزه/ آیین غبارروبی مضجع شریف سید علاءالدین حسین(ع) با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان فارس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیین غبارروبی مضجع شریف سید علاءالدین حسین(ع)، عصر امروز با حضور فرمانده و معاونین انتظامی استان فارس برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محی‌الدین طاهری، تولیت آستان مقدس آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: همچنین یاد و خاطره ۱۵ هزار شهید گران‌قدر استان فارس را گرامی می‌داریم.

وی به آغاز هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: این هفته را به جان‌برکفان نیروی انتظامی نیز تبریک می‌گوییم.

دبیر جامعه روحانیت شیراز همچنین آغاز ماه صفر را موردتوجه قرارداد و این ایام را برای اهل‌بیت(ع) ایام حزن و اندوه دانست و تصریح کرد: این ایام سخت‌ترین ساعاتی است که بر اهل‌بیت(ع) گذشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طاهری بابیان اینکه دغدغه همه ما در رأس امام(ره) و مقام معظم رهبری این است که حرم‌ها باید مأمن و پناهگاه مردم بوده و باشند، عنوان کرد: مردم در اوج مشکلات و گرفتاری‌ها به این مکان‌ها رجوع می‌کنند و مشکلات خود را با خاندان عصمت و طهارت در میان می‌گذارند و تقاضای این رادارند که گره‌گشای آنان باشد و راه گشای ما نیز اهل‌بیت(ع) بوده است.

وی در ادامه اضافه کرد: انتظاری که از نیروی انتظامی می‌رود این است که این مکان‌های مقدس را برای مردم امن کنند، البته اگر زحمات نیروی انتظامی نبود این امنیت نیز امروزه وجود نداشت، اما هرچه زحمت‌کشیده شود باز کم بوده و نیاز مردم بیش از گذشته است چراکه رشد جمعیت و مهاجرپذیری شهر موجب این امر می‌شود.

تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که مردم بتوانند با آسایش و آرامش بیشتر به زیارت مشرف شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha