جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمازی

حوزه/ آیت الله نمازی در دیدار دست اندرکاران کنگره بین المللی مغز و اعصاب گفت: در این کنگره چهره های فرهنگی، دینی، مذهبی از جمله ملا محسن فیض کاشانی، نراقیین، محتشم کاشانی، غیاث الدین جمشید کاشانی و... به شرکت کنندگان معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، ظهر امروز در دیدار با دست اندرکاران کنگره بین المللی مغز و اعصاب و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با بیان اینکه دست اندرکاران این کنگره باید ظرفیت های  علمی و پزشکی ایران و کاشان را به شرکت کنندگان خارجی معرفی کنند، گفت: در این کنگره چهره های فرهنگی، دینی، مذهبی از جمله ملا محسن فیض کاشانی، نراقیین، محتشم کاشانی، غیاث الدین جمشید کاشانی  و... به شرکت کنندگان معرفی شوند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر شناخت انسان از نظر فیزیکی و روانی، افزود: اعجاز آفرینی خداوند متعال در کنگره های علمی و پزشکی اعم از گوش، چشم، بینی، قلب، دست و پا، مغز، تعقل انسان و ... تبیین شود.

 اسماعیل فخاریان و دبیر برگزاری کنگره بین المللی مغز و اعصاب کاشان از برگزاری این کنگره بین المللی  از یکم تا سوم آبان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان با حضور جراحان مغز و اعصاب کشورهای اروپایی، آمریکا، ترکیه، و متخصصان ایرانی خارج از کشور خبر داد و گفت: پیش بینی می شود بیش از 300 جراح مغز و اعصاب در این کنگره حضور پیدا کنند

وی اظهار کرد: برگزاری این کنگره بهانه ای برای توسعه دانشگاه علوم پزشکی و آشنایی جراحان خارجی با آثار علمی، تاریخی و فرهنگی، دینی، مذهبی، اقتصادی و مفاخر دارالمومنین کاشان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha