جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه صفاشهر

حوزه/ امام جمعه صفاشهر با بیان اینکه باید هوشیارانه و آگاهانه مواظب اصول و باور های انقلابی باشیم، گفت: "اشرافی گری" بلای جان همه انقلاب های الهی بوده و خواهد بود، از این رو تک تک ما موظفیم در انتخاب های خود و اعطای مسئولیت به افراد، جناح بندی های ساختگی را کنار بگذاریم.

حجت الاسلام عادل حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، فرهنگ شهادت طلبی را دستاور انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: این فرهنگ نه تنها در کشور ما بلکه در سوریه، لبنان و یمن  به ثمر نشسته است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن نیز از همان آغاز انقلاب تا امروز به دنبال از بین بردن فرهنگ شهادت طلبی بوده است، افزود: دشمنان گاهی پشت کلماتی چون خشونت طلبی، مبارزه با تروریست پنهان می‌شوند تا این فرهنگ را از بین ببرد و گاهی با بهانه های واهی نام شهدا را از خیابان ها حذف می‌کنند.

امام جمعه صفاشهر تصریح کرد: دشمن می داند تا فرهنگ شهادت طلبی در جامعه ای زنده باشد نمی‌توان بر آن جامعه مسلط شد، چراکه هیچ سلاحی از این فرهنگ خطرناک تر نیست.

وی گفتمان شهدا و امام(ره) را گفتمان "انقلابی گری" خواند و ابراز کرد: در مقابل این گفتمان، "اشرافی گری" است که بلای جان همه انقلاب های الهی بوده و خواهد بود، از این رو تک تک ما موظف هستیم در انتخاب های خود و اعطای مسئولیت به افراد، جناح بندی های ساختگی را کنار بگذاریم.

حجت الاسلام حاجی پور، وظیفه امروز جامعه رو مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: همه بسیجی ها، خانواده های شهدا، و کسانی که دل در گرو شهدا و امام شهدا دارند باید در جامعه پرچمدار عدالت و حقوق مردم باشند.

 وی در ادامه با بیان اینکه باید هوشیارانه و آگاهانه مواظب اصول و باور های انقلابی باشیم، اضافه کرد: مسئولان نیز باید  به این آرمان ها معتقد باشند و نه در سخن بلکه در عمل این تعهّد را نشان دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha