پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آقای حسینی واعظ

حوزه/ سید محمد حسین واعظ گفت: والدینی که با قرآن کریم مانوس هستند و به آموزه های قرآنی عمل می کنند، در حقیقت به طور غیرمستقیم فرزندانی قرآنی تربیت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، سید محمد حسینی واعظ مراسم سوگواری دهه اول صفر در زینبیه شهر گنبد بیان کرد: قرآن کریم، کتاب انسان ساز و معرفت افزا است و ما باید ارتباط موثر با این کتاب آسمانی داشته باشیم، به این معنا که رهنمودهای قرآنی را در زندگی خود به کار گیریم.

وی توضیح داد: والدینی که با قرآن کریم مانوس هستند و به آموزه های قرآنی عمل می کنند، در حقیقت به طور غیرمستقیم فرزندانی قرآنی تربیت کرده اند؛ مثلاً وقتی والدین در کارهای خیر از یکدیگر پیشی بگیرید، فرزندان نیز آشنا می شوند.

کارشناسی قرآنی با بیان این که برای رشد در زندگی فردی و اجتماعی و رسیدن به درجات معنوی، نباید انجام کارهای نیک را بر رفتار دیگران متوقف کرد، ادامه داد: اگر همسر شما به خانواده احترام نمی گذارد، بر اساس رهنمودهای قرآنی شما نباید از محبت و احترام به خانواده او خودداری کنید.

حسینی واعظ با اشاره به روایاتی از اهل بیت علیهم السلام اذعان کرد: احترام به همسر و خانواده او سبب افزایش محبت در خانواده و بهبود روابط زوجین و الگوی مناسب رفتاری برای فرزندان شده، و بر صمیمیت بین اعضای خانواده می افزاید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نیلو IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    بله*