چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اسماعیلی طبا

حوزه/ کارشناس و تحلیلگر رسانه و استاد دانشگاه گفت: از جمله شاخصه های مهم رسانه ی تراز انقلاب اسلامی، رعایت اخلاق رسانه ای است.

سید مرتضی اسماعیلی‌طبا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: از دیگر شاخصه ها و ویژگی های رسانه تراز انقلاب اسلامی، هوشمندی در تولید و انتقال محتوا و در عین حال روزآمدی بر اساس تکالیف و محورهای مهم برآمده از انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که رسانه تراز انقلاب اسلامی می بایست در چارچوب اهداف و مبانی انقلابی حرکت کند، افزود: امروزه در شرایطی هستیم که فعالان رسانه ای چه در عرصه تولید محتوا و چه نشر و توزیع آن باید قبل از هر چیز برای موفقیت در نبرد با دشمن، روحیه و تفکر انقلابی داشته باشند و به خصوص در گام دوم انقلاب، باور به اهداف و ارزش های دینی و انقلابی را توسعه و ترویج دهند.

این کارشناس و تحلیلگر رسانه ای همچنین گفت: در حال حاضر مخاطبان با توجه به شرایط و اقتضائات امروز رسانه ها به ویژه پس از توسعه استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، قدرت انتخاب گری بالایی دارند، ضمن آن که خود مستقیماً هم در زمینه تولید و نشر محتوا دخیل هستند و لذا در چنین شرایطی، رسانه ی تراز انقلابی باید ضمن روزآمدی به تکالیف و وظایف انقلابی خود نیز به درستی عمل کند.

وی بیان داشت: نیازسنجی مستمر و هوشمندانه و نیز توجه به رسانه های طیف مقابل از دیگر شاخصه های رسانه تراز انقلاب اسلامی است که این مساله به ویژه با توجه به حجم انبوه پمپاژ شبهات علیه انقلاب و نظام اسلامی در فضای رسانه ای، یکی از ضرورت های بسیار کلیدی به شمار می رود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha