سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه نقده

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه نقده همزمان با هفته سالمندان با خرید شیرینی، به سراغ سالمندان رفت و با آن‌ها به گفتگو نشست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام محمود ابراهیمی امام جمعه شهرستان نقده، همزمان با هفته سالمندان، با خرید شیرینی خود به سراغ سالمندان رفت و با آن‌ها به گپ و گفتگو نشست و به درد دل آن‌ها را گوش داد.

وی هدف از این کار را ایجاد صمیمت بین سالمندان و ریش سفیدان می‌داند و معتقد است: همان گونه پیامبر اسلام (ص) به عنوان طبیب دوار به درد همه مردم رسیدگی می‌کرد، روحانیون هم باید پیامبر اسلام(ص) را الگوی خود قرار داده و با کسانی که جوانی خود را در راه آبادانی این کشور صرف کرده رابطه‌ای صمیمی برقرار کرده و پای درد دل آن‌ها بنشینند.

البته فعالیت‌های حجت الاسلام ابراهیمی در این اقدام خلاصه نمی‌شود، بلکه او بارها در جمع ورزشکاران، معلمین، کشاورزان و... حضور پیدا کرده و ضمن خدا قوت گفتن به زحمات آن‌ها از تلاش‌های آن‌ها در جهت تعالی نام کشور تقدیر کرده است.
 



امام جمعه نقده در ورزشگاه‌ها حضور پیدا می‌کند و ورزشکاران را تشویق کرده و از آن‌ها می‌خواهد برای رسیدن به دو هدف قهرمانی و پهلوانی تلاش کرده و نام ایران را همیشه بر فراز قله‌های پیروزی بالا ببرند.




انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شهروز IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    0 0
    حاج اقا ابراهیمی واقعا مردمی هستند کثرالله امثالهم