جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم آغاز سالتحصیلی جدید حوزه های علمیه خواهران در اصفهان

حوزه/ کار فردی خیلی زودتر از فعالیت گروهی به نتیجه می رسد، اما در کار تشکیلاتی، مجموعه رشد کرده و بالا می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم دوادگر در نشستی با طلاب مدرسه علمیه ریحانه الرسول(سلام الله علیها) نکا، با اشاره به تفاوت کار فردی و تشکیلاتی، گفت: کار فردی خیلی زودتر از فعالیت گروهی به نتیجه می رسد، اما  در کار تشکیلاتی، مجموعه رشد کرده و بالا می رود.

معاون آموزش مدرسه علمیه ریحانه الرسول(سلام الله علیها) نکا در خصوص ویژگی های حرکت جمعی، بیان کرد: در این حرکت انسان به دنبال منفعت فردی نیست و به اندازه ی پیشبرد مجموعه فکر می کند، همچنین مشکلات را از آن خود دانسته و برای عبور از موانع یا رفع آن تلاش می کند.

وی در ادامه با تبیین آموزش پژوهش محور برای طلاب اعلام کرد: هدف از پژوهش محور خواندن درس ها این نیست که شما برای هر درسی مقاله بنویسید؛ مقاله یکی از قالب ها و یکی از نتایج پژوهش محور بودن است؛ اما منظور ما حساس و دقیق بودن طلبه در مباحث آموزشی است.

 معاون آموزش مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نکا  اضافه کرد: هر سئوالی برایتان ایجاد شد، درباره آن تحقیق کنید و در مورد مسائل و دغدغه های فکری تان مطالعه و با دوستانتان بحث کنید؛ همچنین از کنار سئوالاتی که برای شما پیش می آید به راحتی عبور نکنید.

دوادگر در پایان خاطرنشان کرد: درس خواندن خوب و دقیق یک وظیفه برای شماست، بنابراین هر چه بهتر و کامل تر وظیفه تان را انجام دهید، مقرب تر می شوید.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha