سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رقابت های ورزشی شورای مسجد آیلزبری با استقبال گسترده روبرو شد

حوزه/ در مسابقات فوتبال برگزار شده توسط شورای مسلمانان مسجد آیلزبری در انگلستان، با وجود باران های تند و باد شدید، جمع کثیری از تماشاگران حضور داشته و مسابقات با استقبال روبرو شدند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از bucksherald، شورای مسلمانان مسجد آیلزبری در انگلستان، یکشنبه این هفته میزبان سلسله رقابت های ورزشی بود. در این رقابت ها  6 مسابقه فوتبال به منظور نزدیک سازی اعضای جامعه و مسلمانان به یکدیگر برگزار گردید. 15 تیم در این رقابت ها شرکت کرده و مدال ها و جوایزی به برندگان اهداء گردید. یک جلسه مربی گری و مسابقه نیز برای کسانی که در این رویداد حضور یافته بودند برگزار شد.

فینال پایانی مسابقات نیز با حضور جمع کثیری از تماشاگران برگزار شد و جام مسابقات به تیم برنده نهایی اختصاص یافت. گفتنی است با وجود وضعیت نامساعد آب و هوایی، بیش از 120 ورزشکار و تعداد زیادی از هواداران فوتبال از بخش های مختلف اجتماعی در این مسابقه شرکت کردند. رقابت ها در وزش باد شدید و باران برگزار گردید، اما باران ها نتوانست از اشتیاق شرکت کنندگان دراین مسابقات بکاهد.

هونزلا حمزه که در این مسابقات بازی می کرد گفت: هدف این مسابقات این بود که جامعه و جوانان را گرد هم آوریم تا وحدتی در میان آنان ایجاد کنیم.

وی افزود: همانطور که من یک تیم چندفرهنگی آورده بودم و این تأثیر مثبتی در گردهم آوردن فرهنگ های مختلف داشت ، بنابراین احساس می کنم مسابقات در دستیابی به آن هدف موفق بوده اند.

وحید رجا ، که به برگزاری این رویداد کمک کرده است ، گفت: آفرین به همه کسانی که در این رویداد هیجان انگیز و موفقیت آمیز شرکت کردند. این نمونه بارز آن بود که اگر مردم برای منافع مشترک همکاری داشته باشند، در یک بازه زمانی کوتاه می توان به چه دستاوردهای ارزشمندی دست یافت.

گفته می شود یک گروه از فوتبالیست های حرفه ای که در کمیته اجرایی مسجد از سال 2012 بوده اند این رویداد را برنامه ریزی کرده بودند. آنها تصمیم گرفته اند که اکنون می خواهند گروهی را برای برنامه ریزی رویدادها و فعالیت ها برای تأمین نیازهای آموزشی ، اجتماعی و تفریحی جوانان پیرامون آیلزبری و نواحی اطراف تشکیل دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha