چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام حیدری زاد

حوزه/ حجت الاسلام حیدری‌زاد با بیان اینکه اربعین حلقه اتصال تمام انسان‌ها به حلقه مقاومت است بیان داشت:اربعین ما را به امام می‌رساند و این پیروزی مقاومت را تضمین می‌کند و امروز همه ما موظف هستیم جریانی که امام خمینی (ره) با عنوان مقاومت در منطقه راه‌اندازی کرده و امام خامنه‌ای ادامه دهنده آن راه است، را تبلیغ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه حجت الاسلام و المسلمین محمد حیدری‌زاد امروز در جمع طلاب خواهر مدرسه علمیه الزهراء (س) که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، اظهار داشت: معانی شکست و پیروزی در تعریف درست توحید نهفته است و اگر کسی با تمام وجود توحید را درک کرده و به این که قدرت مطلق از آن خدای متعال است یقین داشته باشد می‌تواند در مقابل همه قدرت‌های پوشالی بایستد و مقاومت کند و دفاع مقدس باور به قدرت مطلق خدای متعال بود.

وی ادامه داد: پیامبران الهی به دنبال تعالی باورهای مردم بودند تا مؤمن واقعی بتواند در مقابل ده نفر دشمن مقاومت کند و افزایش قدرت کیفی مؤمنین در برابر کفار حاصل باور توحیدی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در دفاع مقدس همه پیروزی‌های رزمندگان نتیجه اخلاص و باور آن‌ها به قدرت مطلقه خدای متعال بود و هر کجا عده‌ای اخلاصشان کم می‌شد و دنیا را در اهداف خود وارد و دخیل می‌کردند برخی شکست‌ها روی می‌داد.

وی مهم‌ترین شاخصه یاران امام حسین (ع) را یقین و باور به حرکت الهی خود دانست و گفت: در حرکت امام حسین (ع) هم می‌بینیم که حضرت بیان می‌کنند که هر کس آمده است جانش را فدای دین کرده و با شهادت خدای متعال را ملاقات کند به کاروان کربلا ملحق شود و اشاره حضرت محدود به زمان خاص نیست و امروز هم هر کس دارای این دو ویژگی باشد می‌تواند به اردوگاه امام وارد شود.

حجت الاسلام حیدری زاد بیان داشت: امروز مهمترین راهبرد ما در منطقه باید راهبرد مقاومت باشد، هر چند مقاومت هزینه‌هایی دارد و عده‌ای شبه می‌کنند که تا کی باید در مقابل دشمن مقاومت کنیم اما عقل حکم می‌کند که هر جا دشمن وارد شد باید در مقابل آن مقاومت کرده و ایستاد.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس همه دنیا پشت هم داده و به ایران حمله کرده بودند اما نفس مسیحایی امام خمینی (ره) همه آن‌ها را با شکست مواجه کرد و مقاومت مردم منطقه امروز دشمن را کلافه کرده و باید این نکته به ملت تبیین شود که تنها کشوری که با قدرت توانسته برنامه‌های آمریکا را به هم بزند جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی افزود: امروز مهم‌ترین وظیفه حوزه علمیه تربیت نیروهای دین باور است.

وی در ادامه با بیان اینکه اربعین حلقه اتصال تمام انسان‌ها به حلقه مقاومت است بیان داشت: اربعین ما را به امام می‌رساند و این پیروزی مقاومت را تضمین می‌کند و امروز همه ما موظف هستیم جریانی که امام خمینی (ره) با عنوان مقاومت راه‌اندای کرده است و امام خامنه‌ای ادامه دهنده آن راه است، را تبلیغ کنیم.


ا
انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha