جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حیدری زاد

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی گفت: علی‌رغم تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تکیه بر ظرفیت‌های درون نظام، عده‌ای از مسئولین در مواقع حساس دست به دامان ابرقدرت‌های غرب می‌شوند که خود عامل بسیاری از مشکلات اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، علی سید جلالی، امروز در جلسه بصیرتی طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (س) شهرستان چایپاره با اشاره به اهمیت توجه به گام دوم انقلاب اظهار داشت: غفلت از جوانان و شعارهای انقلاب مشکلات اقتصادی جامعه را تشدید کرده است.

وی اضافه کرد: ناکارآمدی برخی مسئولین وسهل انگاری مردم در انتخاب مسئولینی بر اساس آموزه‌های اسلامی و انتخاب افرادی ناکارآمد که در مواقع حساس دست به دامان ابرقدرت‌های غرب می‌شوند و همان‌طور که مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند بخشی از مشکلات کشور بدلیل نگاه به خارج از ظرفیت‌های مردم و کشور است.

کارشناس سیاسی اظهار کرد: عده‌ای وجود تحریم‌ها را بهانه و دلیل مشکلات کنونی اقتصاد کشور عنوان می‌کنند و حال آن‌که تحریم‌ها از اول انقلاب با شدت و ضعف بوده و هست و درصد تاثیرگذاری آن بر اقتصاد کشور کمتر از بیست در صد می‌باشد.

وی در پایان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و محورهای مدیر تراز انقلاب، گفت: یک مدیرانقلابی باید تقوای دینی وتقوای سیاسی داشته باشد و به ظرفیت‌های ملی اعتماد داشته و فساد ستیز و ساده زیست بوده و همچنین پایبند به ارزش‌ها وشعارهای انقلاب باشد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha